1 Senaste redigerad av Harry (2016-03-13 20:10:54)

Finns det något intresse för dessa? Två helt kompletta men den tredje saknar en rulle, borde gå att ta ett lager eller plastrulle i lämplig dimension. Finns utanför Uppsala. 300 kr styck?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/72306585/L%C3%A5dor.jpg

2

Hur djupa är de..? ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

3

Lådorna är 100*30 och 6.5 cm höga. Priset är klart förhandlingsbart, de ligger mest i vägen.

4

Klart intresserad av en,men nu kommer problemet...hur får man den till Linköping? ICQ/an

late,
in love,
and a little drunk..

5

Dom här ligger kvar i garaget.

6

Jo,men problemet kvarstår...någon idé hur man kan få dem till Linköping,någon som åker som kan ta med..? ICQ/an

late,
in love,
and a little drunk..

7

Jag ska troligen möta en kille på Biltema i Uppsala på söndag.
Om lådan befinner sig där kan jag ta med den hem och sedan köra ner den vid tillfälle till dig Pompejus

Nytt mob nr...

8

Om vi kan göra nåt litet sampris så kan jag ev ta dom andra två

Nytt mob nr...

9

Låter ju jättebra..se om du kan göra upp ngt med Harry..du vet ju var jag bor.. ICQ/ab

late,
in love,
and a little drunk..

10

Ni kan inte spara en till mig? Jag vill ha en låda + skenor. Har du behov av båda iooor_21?

Alte Liebe rostet nicht!

11

Jag har behov av två eller ingen.

Nytt mob nr...

12

iooor_21 skrev:

Jag har behov av två eller ingen.

Ok, då vet jag läget

Alte Liebe rostet nicht!

13

Jag har fått förfrågan på de två kompletta från Göteborg, frakten återstår att lösa dock lite meck med packning. Den tredje kan jag släppa billigt om vi löser frakten så bra.

14

Om du bestämmer dig för att sälja till Göteborg så kan jag ta den som är okomplett. Jag skall med stor sannolikhet upp till Enköping helgen 29:e april. Då skulle jag kunna hämta i Uppsala och skulle kunna köra ned alla tre lådor till Falköping i så fall. Då landar lådorna 10 mil från Göteborg.

Alte Liebe rostet nicht!

15

ICQ/ac

late,
in love,
and a little drunk..

16 Senaste redigerad av nizekustoms (2016-03-09 18:24:37)

Jag har fått tag på det jag söker av en VW-bekant så jag drar mig ur (för att uttrycka sig lite roligt med tanke på varan  ICQ/ag )
Känns mest rätt med tanke på att Pompejus var före.

Alte Liebe rostet nicht!

17

Som sagt om du har möjlighet att möta upp på biltema på söndag, så kan jag ta med den som Pompejus vill ha.
Skicka PM i så fall

Nytt mob nr...

18

iooor, vilken tid ska du vara vid Biltema? Ska du vidare söderut eller norrut sedan? Rörigt detta men bra om dom kommer till nytta. PM:ar Pompejus om detaljer

19

Troligen runt lunch, ska möta två killar så måste passa ihop med dom.
Kommer via Sala och åker tillbaka samma väg

Nytt mob nr...

20

Vi kanske kan mötas upp i Stenhagen eller liknande då jag bor på den sidan av stan? Mitt nummer: nollsjutre9823917

21

Borde funka, skickar sms när jag vet när resan blir

Nytt mob nr...