Hej
Söker dörrsidor fram till Piraten i bajsbrunt med en beige/gul rand på mitten. Tror den heter caramel eller något.
Kan ta bild och skicka på mobil om det är någon som tror att man har rätt
Hej
Söker dörrsidor fram till Piraten i bajsbrunt med en beige/gul rand på mitten. Tror den heter caramel eller något.
Kan ta bild och skicka på mobil om det är någon som tror att man har rätt
Är det den här? ( inte caramel brown)
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.
Precis, den är det. Har du något över ??
Tyvärr inte. Tomas P (25hp)har något vet jag. Detta är inte caramel brown, det letar jag efter...
Satte in bilden för att hjälpa dig hitta rätt inredning
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.
Ok, man tackar för hjälpen med bilden. Vi letar vidare
Nu har jag letat fram alla sidor och det som fattas är vänster dörrsida, höger lastdörr och höger del under hyllan fram. Däremot har jag dubbla till vänster lastdörr.
8 2016-03-08 22:20:21 Senaste redigerad av Demian (2016-03-08 22:31:53)
Tja!
Jag har en dörrsida vänster fram. Den kan jag byta mot din klädsel till vänster lastrumsdörr.
Dock måste jag kolla upp skicket ordentligt. Den satt på en dörr som stod trångt till.
Jag har även en till vänster lastrumsdörr som är avbruten på mitten. Dock är inte själva klädseln förstörd.
Den kan du också få med.
Får du inte tag på en till din högra lastrumsdörr, så borde du kunna bygga om min kassa vänstra till en höger, genom att kopiera masoniten från en höger och flytta över min vänsterklädsel.
Hörru, sen måste du ju sätta ut en bytesannons om att du vill byta åt dig två kromade porsche 356, 4,5 tums fälgar mot dina 5,5:or
Annars har Up north nya för 1100:-/st
Dom flyttar in hjulen 23mm per sida. Det är bara välja, riva ner och korta framvagnen eller köpa/byta åt dig två st fälgar
Demian, kanon då har jag löst klädselproblemet. Nu ska jag sätta ut fälgarna också