Det där kommer bli sjukt bra 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 142 143 144 145 146 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det där kommer bli sjukt bra 
Kom på att ett soltak hade varit smutt i bubblan. Kanske man skulle lägga i ett innan sommaren. Frågan är bara vad man ska välja.
Orginal: svårt att få tag på...
Paris beetle: någon som lagt i ett sådant? Är ju bara att beställa men lite halv dyra.
Twingo: lätt att lägga i tyvärr inga till salu just nu.. Ser lite för nya ut i en 58 bubbla.
Finns det andra alternativ?
Är det det någon som sitter på något soltak?
Beställt lite prylar från Up North:-)
Den där hade ju klarat många mil till, dumt att ni bytte 
Jupp, tyckte det var för tidigt men bror min insisterade...

Men han har ju rasnojja 
Jag körde till jobbet idag med extrabilen, och insåg att jag behöver fixa till bromsarna, de har varit dåliga ett tag nu. Men jag är rädd att jag är en trafikfara just nu.
Iaf, satt och googlade runt, och hittade till slut bromsok från denna sida. Men jag har aldrig beställt därifrån. Finns det någon med erfarenhet?
beställt från dem, inga konstigheter då iaf 
Jag körde till jobbet idag med extrabilen, och insåg att jag behöver fixa till bromsarna, de har varit dåliga ett tag nu. Men jag är rädd att jag är en trafikfara just nu.
![]()
Iaf, satt och googlade runt, och hittade till slut bromsok från denna sida. Men jag har aldrig beställt därifrån. Finns det någon med erfarenhet?
![]()
Har oxå beställt av dom, har funkar klockrent för mig i alla fall. Kolla även bildelaronline24.se kan vara lite svårt att hitta ibland eftersom det är auto-översatt men endel prylar är väldigt prisvärda där.
![]()
Jag har beställt ifrån dem och det är inga problem.
men bildelaronline24 har större utbud och billigare.
Att tänka på är att du själv behöver veta vilket bromsok du ska ha för även om du skriver in ditt regnr så kommer alla modeller av ok upp för bilmodellen även de som inte passar din bil.
Ofta så kan man krossjämföra artnr från mekonomens sida som oftast har mer rätt på regnr sökning.
Jag har upplevt leveranserna snabbare på bildelaronline.
Tack så mycket för infon grabbar!
Ledig, väntar på att kaffet som ingen satt på ska rinna ner och medans funderar jag på dagens första bus, morgondagens morgondags är förberett..
Önskar alla en skön dag

Ledig, väntar på att kaffet som ingen satt på ska rinna ner och medans funderar jag på dagens första bus, morgondagens morgondags är förberett..
Önskar alla en skön dag
![]()
Är det att hoppas för mycket på en tillbakablick på bus-utfallet till kvällen..? 
Sätter på franskrosten och njuter av månens vackre sken medan cigarettens glöd sakta falnar, nu är det fredag igen eller är det inte, måste kolla..
Lyssnar på gårdagens Tanke för dagen på P1 med Pernilla.
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/87 … ramid=1165
Pernilla Josefsson är journalist och arbetar med samhällsjournalistik. Hon har belönats med en guldspade för grävande journalistik och gett ut tre barnböcker. Men oavsett vad hon gör är drivkraften den samma, nyfikenhet för andra människor oavsett var de befinner sig.
Brygger kaffe, brer smörgåsar och packar lite överraskningar i matsäcken åt mitt alter ego som ställer upp med transporten av en VW-motor som finns i Växsjö. Var ute och tog morgonens första cigarett i fullmånens sken, en av fördelarna med denna njutbara last är att man följer naturens skådespel dygnet runt och nattmorgonens skådespel är i klass med Norrsken, tror jag.
Funderar på om min vän har försovit sig, vi sa fyra men vad gör väl en timma eller två, det är ju värdsligt som Karlsson klokt en gång uttryckte det.. 
Har alltid tyckt(inte bara när jag är vuxen) att Karlsson är en obehaglig figur..att man sen inte ska fästa så stort avseende vid allt som sker kan han väl ha rätt i förvisso..
Kul med utflykt..lycka till.. 
Brygger kaffe, brer smörgåsar och packar lite överraskningar i matsäcken åt mitt alter ego som ställer upp med transporten av en VW-motor som finns i Växsjö. Var ute och tog morgonens första cigarett i fullmånens sken, en av fördelarna med denna njutbara last är att man följer naturens skådespel dygnet runt och nattmorgonens skådespel är i klass med Norrsken, tror jag.
Funderar på om min vän har försovit sig, vi sa fyra men vad gör väl en timma eller två, det är ju värdsligt som Karlsson klokt en gång uttryckte det..
Hade du inte varit så snabb hade jag åkt och hämtat den maskinen.. E ju granngårds nästan...(10mil)..
Hoppas det är ett sent block..min industrimotor är ett sent dubbelreduserat block med bussbalkhål.. Mao samma som var till många As motorer...
Önskar en trevlig roadtripp... 
Hade du inte varit så snabb hade jag åkt och hämtat den maskinen.. E ju granngårds nästan...(10mil)..
Hoppas det är ett sent block..min industrimotor är ett sent dubbelreduserat block med bussbalkhål.. Mao samma som var till många As motorer...
Önskar en trevlig roadtripp...
Tack för omtanken, blocket ska tydligen vara från 1969 om jag förstått det rätt, det finns ju en tråd där säljaren bett om hjälp av andra på Boxerville.
Min vän som ställer upp med bil och tog ledigt för att hämta motorn sitter nu vid OK Q8 som är granne med Myresjö Arena tydligen och säljaren svarar inte när han ringer, bara trycker av samtalet. Mitt Pm som skickades igår är inte ens öppnat, hade ju varit ödets ironi om den som startat Varning för scam-tråden blir blåst..
Det var nämligen väldigt bråttom med Swish-betalning men hämtningen kunde vänta till månadsskiftet april/maj, drar just nu inga växlar på detta men den som ställt upp och står i Växsjö är inte så glad kan jag intyga. Tur jag packade en matsäck med överraskningar, den blev i alla fall uppskattad.
Uppdatering kommer framöver om det händer något annars är det lika lång väg tillbaka, nästan 30 mil enkel.
edit. Får tillägga att min vän har ett mindre roligt humör när saker blir krångliga, så det kan bli en intressant rapport om mötet sett ur hans synvinkel, har mutat honom med en Tacomiddag sist han hörde av sig. Jag håller tummarna för att det bara är naturliga skäl som spökar för säljaren.
Visst är det spännande med möten mellan människor..hoppas för din skull att överraskningen inte var ett Kinderägg.. 
Så är det pompejus, människor man känt länge visar nya sidor och på något vis är det positivt att vi är i rörelse.
Senaste samtalet var kort och kan bli ett klassiskt citat, se Växsjö som redan är dött!
Han ger sig och kör tillbaka hem, på OK Q8 var Lina en pärla tydligen men vad hjälper medlidande förutom en tröst i sekunden.
Försökt ringa tillbaka men nu svarar inte han heller, allt känns som ett sprängt ägg just nu men jag skrattgråter åt själva upplägget som var så här.
Pengarna måste in för motorn var kravet, jag lånar då pengar av en vän till motorn och bensinkostnaden. En annan ställer upp med tid och bil, för han vet hur mycket det här projektet har börjat växa och betyda för mig. Vänner ställer upp utan att fundera och jag trasslar mest till det. Jag väljer hur jag ska reagera, jag väljer själv hur jag ska reagera, jag väljer sj……..
Tror fan jag ska börja samla frimärken utan motiv, det kan väl inte drabba någon annan eller..
Sidor Föregående 1 … 142 143 144 145 146 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.