Är det någon som har en bra bild/skiss på hur pedalstället ska monteras, får inte riktigt ihop det. Största problemet har jag med fjädern till kopplingen, den är lös och hittar inte vart den ska fästas. Sen får jag inte riktigt ihop fästet till gaspedalen, verkar fattas någon grej, borde väl ha koll på detta då jag demonterat den en gång men det har gått lite för lång tid emellan...
Vilka olika längder finns det på handbromswires, lådan och bakaxeln kommer från en -66 men plattan är något nyare. Som ni ser på bilderna så är dom alldeles för långa, har satt ett helt gäng muttrar emellan men det blir ju inte så bra. Vet att det såg ut så från början innan jag rev men tänkte inget mer på det då, men det kan ju vara så att man köpt fel nån gång i tiden och valt att fulmontera. Sen blir jag så fundersam på längden på handbromsspaken, det skiljer ju 6-7cm på -66 spaken med vita knappen och den som satt original på plattan. Vill ju använda den snygga gamla men den hamnar ju nästan framme vid växelspaken, ska det skilja så mycket i längd?

/foppa