vi kommer iaf några bilar från köping och ansluter vi MAX vid kl 13 
Fler medlemmar ur " Hunglikeahorse " klubben då antar jag !? 
Vi ansluter också till karavanen vid Lappens i morgon bitti, kul 
Kommer att glida upp med plastbaljan och ansluta vid max. Några fler bilar från Avesta-hållet/som passerar Avesta som skall upp?
Kommer att glida upp med plastbaljan och ansluta vid max. Några fler bilar från Avesta-hållet/som passerar Avesta som skall upp?
vi kommer att åka från fagersta via hedemora,säter,borlänge. kommer att åka från fagersta kl 11:30 ungefär
Fler medlemmar ur " Hunglikeahorse " klubben då antar jag !?
herr rehn är ju på andra sidan pölen och sviker tyvärr oss.
Cheezez skrev:Kommer att glida upp med plastbaljan och ansluta vid max. Några fler bilar från Avesta-hållet/som passerar Avesta som skall upp?
vi kommer att åka från fagersta via hedemora,säter,borlänge. kommer att åka från fagersta kl 11:30 ungefär
Låter trevligt, hakar på er i Hedemora om buggyn tar mig så långt
Kommer åka gamla hedemoravägen över Bengtsbo - Nyhyttan - Sjulsbo. Enligt eniro skall det ta 41 min för er till Hedemora om ni åker 270an från Norberg, så jag glider väll dit så jag är där till 12 snåret, och väntar vid påfarten till 270an i Sjulsbo.
På plats vid näsbysjön nu. Först där och inväntar resten. 
Guldmetallic 1303 S -73
25hpman skrev:Väderleksrapport?
Jasså, kvartar du inte på hotell denna gången
??
Vandrarhem! TyllsnäsUdde i Borlanche
On My way ..... 
Sent tips för sänkta, ta grangärde avfarten från riksväg 50, liiite bättre 
bra träff mycket trevligt folk
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59
Har några bilder men kommer inte ihåg hur man lägger upp... i imageshack så kopierar man en snabblänk och så skriver man nån kod före och efter länken?
Tja jag hade kanske en av de bästa anledningarna att inte kunna komma.... Kl 17,05 idag fick jag en Son som skall heta Axel. Hade han inte kommit hade jag självklart vart med till träffen. Bilder önskas iaf så man får lite känsla.
Grattis,Ehrs!!
Vilken träff!liten men naggande god,avslappnat med en skön attityd. Fina bilar och trevliga ägare.
Mitt resesällskap jn förgyllde verkligen min dag,med en humor som ligger i min mogna nivå
Tack Jonas och alla andra som har fixat denna kanon träff!!I'll be back 
Höjd punkten var Lasses BD,fasiken vilken buss!
Ja, det var trevligt att träffas. 
Kanonträff!
La ut en massa bilder på sambons knyppel å knåpsida!
http://www.kinasvav.se/19060876
Nån som inte vill va med på bild får väl
höra av sig...
Riktigt kul. Inspirerande att se så många fina bilar och att träffa så mycket trevligt folk.
Ses nästa år 
195 2011-07-17 09:23:57 Senaste redigerad av Fidde (2011-07-17 09:24:38)
Ja, det var trevligt att träffas.
Ja det var trevligt
imponerande vilken kunskap du har om vw delar och dess historik!
Trevlig träff med bra mottagande och en kanonvärd o fint kaffe från
The baycafe bussen , coola bilar i blandade kategorier o trevligt folk
Tack Jonas för en trevlig träff ! 
Tack för bilderna Pentti,kul att kolla på för oss som inte hade möjlighet att närvara.
Trevlig tillställning
Tack för detta år.
MYCKET imponerad av myggdräparen! vill ha...
Så länge nån lider av att jag lever så ska jag härda ut... /Pilten, Mora by
säger även jag tack för en kanonträff. nästa år ska fidde och jag bli kvar men det kanske man ska tala tyst om för träffens skull
hade roligt som tusan och fick åka en frän bil. vem vet, ev åker man vw själv dit nästa år. vet ju om en tidig bay 
Tack för en trevlig helg.. ( synd tröjorna tog slut ) för oss män utan mage
bara xl och xxl kvar.. Jaja nästa år får jag väll köpa två då. Nedräkningen har börjat. / Christer
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65