halva vw sverige verkar ju komma ändå så det blir nog en bra helg 
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » "BUG RAUK" 2016 Sommarträff på Gotland
halva vw sverige verkar ju komma ändå så det blir nog en bra helg 
Jamen va f... Bara halva.. Komm igen nu, fler kan! , 
Det är verkligen otroligt vilket gensvar vi har fått på vår lilla träff
Om hälften av dom som vill till träffen kommer iväg så kommer det att bli fantastiskt 
Jag kommer!!!!!!!
![]()
![]()
Nämen vad roligt!
Då får du köra på o S-v-e-t-s-a-!-!-!

Lite optimistiskt så har jag bokat färja

![]()
Kul! De e bara o kämpa på i garagen!
Ska bli så sjukt kul att träffa alla, snacka skit o beundra alla coola bilar! Hoppas vi kan ha lite tur med vädret bara!
/Johan
![]()
Hade varit trevligt om dom som e "optimistiska" och bokar färja talar om vilken av färjorna å vilken avgång. Tänker som så att jag tex har inte fått nån ordning på hur de blir med semestrar hit å dit å då blir jag ju tvungen att avvakta lite med att boka färja, men när de e dax så kan de ju va kul å åka med den båt/avgång som har mest luftkylda 
Jan-Iver skrev:Lite optimistiskt så har jag bokat färja
![]()
Hade varit trevligt om dom som e "optimistiska" och bokar färja talar om vilken av färjorna å vilken avgång. Tänker som så att jag tex har inte fått nån ordning på hur de blir med semestrar hit å dit å då blir jag ju tvungen att avvakta lite med att boka färja, men när de e dax så kan de ju va kul å åka med den båt/avgång som har mest luftkylda
Låter ju vettigt
min resa ser ut så här även om det finns stor risk att jag bokar om pga långt att köra och andra omständigheter jag inte kan styra
Rutt:
Nynäshamn - Visby Fartyg:SF700
Datum:2016-07-08
Utresa:09:15 Ankomst:12:30
Det var redan "få platser kvar " på flera avgångar
Kanske kommer faktiskt
Klart du ska!
Vi verkar ju kunna bli ett gäng, så kan nog bli skoj!
/ Johan
LowLife skrev:Jan-Iver skrev:Lite optimistiskt så har jag bokat färja
![]()
Låter ju vettigt
min resa ser ut så här även om det finns stor risk att jag bokar om pga långt att köra och andra omständigheter jag inte kan styra
Rutt:
Nynäshamn - Visby Fartyg:SF700
Datum:2016-07-08
Utresa:09:15 Ankomst:12:30Det var redan "få platser kvar " på flera avgångar
Har bokat samma färja 
Fan vad kul! Detta har jag helt missat. Vi kommer säkerligen om vi kan lösa semesterschemat tills dess!
nu har jag bokat färja, 8e juli, fredagen 10:35 från nynäshamn 
observerar att detta sammanfaller med almedalsveckan. påverkar detta bokningsläget?
(kanske redan avhandlat i tidigare inlägg? hoppade några poster)
Hej!
Ja det gör det helt klart, det sammanfaller även med "Stångaspelen" + att det är högsommar, så det gäller att ha framförhållning o boka i tid.
Man kan spara pengar o åka "obekväma tider", typ mitt i natten!
O ett annat tips när man bokar e o kryssa i "Flexibiljett" Kostar visserligen lite extra, (Nån procentuell avgift som beräknas på totala biljettpriset!) men då har man möjlighet att ändra bokningen om man vill (Så sent som en timma innan avgång!)
Så boka i tid! O Kul om du kommer!
Johan
Om nån undrar vad fasen Stångaspelen är: https://www.youtube.com/watch?v=JsHG6qEocy4
Johan lovar att ställa upp på alla tequila-utmaningar han får på träffen

Haahaa!! Ja för fan, vad gör man inte för konsten?! Suicide Tequila var ju uppfriskande! 
Så ni överlevde kvällen ? 
Johan lovar att ställa upp på alla tequila-utmaningar han får på träffen
![]()
Bra initiativ... Vi laddar
Det blev en riktigt trevlig kväll! Trots tequilan
Men med tanke på hur dagen idag har varit så känns det väldigt skönt att det är några månader kvar till träffen 
med tanke på hur det kan kännas dagen efter en tequilafest
är jag färdig med tequilan . . . 
vwestin skrev:Johan lovar att ställa upp på alla tequila-utmaningar han får på träffen
![]()
Bra initiativ... Vi laddar
Oh nej! Vad har jag get mig in i?! Vid närmare eftertanke kanske jag inte kommer på träffen..
Visst Fan, den e hemma hos mig ja!! 
med tanke på hur det kan kännas dagen efter en tequilafest
är jag färdig med tequilan . . .
Ja, det var nog ungefär samma ansiktsuttryck som på bilden, även dagen efter! Råkade skymta mitt fejs, trots att jag försökte undvika speglar! 
En liten fråga till "arrangören"; Är det tänkt att hålla till på någon typ av camping eller strand typ? Så man kan anpassa ekipaget eventuella bekvämligheter som kylbox, eventuellt el, vatten osv för en långhelg där
Jag har annars bekanta med ett torp i Väte som jag kan voldgästa för eventuella påfyllningar av olika slag.
En liten fråga till "arrangören"; Är det tänkt att hålla till på någon typ av camping eller strand typ? Så man kan anpassa ekipaget eventuella bekvämligheter som kylbox, eventuellt el, vatten osv för en långhelg där
![]()
Jag har annars bekanta med ett torp i Väte som jag kan voldgästa för eventuella påfyllningar av olika slag.
Hej! Vi är flera som arrangerar men jag verkar va först o svara idag!
Tanken är att vi skall hålla till hemma i min trädgård i Stånga, så inte direkt på stranden tyvärr, men definitivt blir det tur till stranden.
Tomten är hyfsat stor, men det känns ju som att det är rätt många som är intresserade, (Skitkul!) så vi får väl köra nån handuppräckning lite närmre utsatt datum o kolla att vi kan få plats här. Annars får vi försöka lösa det!
Här kommer finnas tillgång till vatten o el. Likaså ska vi ordna toalett och en stoor grill! Bar kommer finnas, men man tar naturligtvis med egen dricka om man vill det.
Ica butik finns på mindre än en kilometers avstånd, systembolag på drygt milen o en Spådam närmre än 1km!
O finns andra behov så försöker vi naturligtvis lösa dessa.
Partytält, o en lada finns o skydda oss i ifall vi har osis med vädret. 
Hoppas jag rett ut några frågetecken! Annars e det bara o fråga på!
/ Johan
Kanske läge snart att skriva ner lista på vilka/hur många som kommer så ni vet
vi är iallafall 3 som kommer!
Boxerville » Träffar » "BUG RAUK" 2016 Sommarträff på Gotland
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.