Nu är topparna på bearbetning för dubbla ventilfjädrar, tar även ner några mm på styrningen då dem stack ut så jävla mycket 
Vad händer?
Monterade topparna igår, behövde nya skarvmuttrar till vippbryggan bara så fastna där, stoppar i motorn ikväll och hoppas på att jag slipper några fler problem 
Nästa syssla - Byta packbox i växellåda..
I <3 my bug 
Sådär nybesiktad, otroligt nog fick jag bara 2 tvåor på positionsljusen och lyktinställning, trots att jag inte hade varningstriangel, fungerande tuta eller någon fjädringsväg alls. Slapp även mäta upp CO värden vilket nog var tur för min del! 
Sådär nybesiktad, otroligt nog fick jag bara 2 tvåor på positionsljusen och lyktinställning, trots att jag inte hade varningstriangel, fungerande tuta eller någon fjädringsväg alls. Slapp även mäta upp CO värden vilket nog var tur för min del!
Glömde ställa lyktorna efter att du höjde bakändan kanske
. Varför fick du 2:a för dom? Borde väl gå att ställa in på plats så är saken ur världen?
Olzzon skrev:Sådär nybesiktad, otroligt nog fick jag bara 2 tvåor på positionsljusen och lyktinställning, trots att jag inte hade varningstriangel, fungerande tuta eller någon fjädringsväg alls. Slapp även mäta upp CO värden vilket nog var tur för min del!
Glömde ställa lyktorna efter att du höjde bakändan kanske
. Varför fick du 2:a för dom? Borde väl gå att ställa in på plats så är saken ur världen?
För lågt ställda, jo men jag hade ändå inga positionsljus så hade ändå åkt på ombesiktning, han tyckte väl jag kunde fixa inställningen då samtidigt 
Kul att det gick så bra, vissa har då en himla tur, men det kan du behöva efter allt strul som varit.
Nu är det bara att tuta och köra i 2 år 
Kul att det gick så bra, vissa har då en himla tur, men det kan du behöva efter allt strul som varit.
Nu är det bara att tuta och köra i 2 år
Nja ska tillbaka och visa upp positionsljus och korrekt lyktinställning, sen får jag tuta och köra i 2 år 
Ny rostfri phatboy dämpare! 

Här var det inte mycket till liv
Håller på och krigar med hjulstuds när jag burnar, har beställt hem ett bakre motorstag så ska det nog gå att lägga ena riktiga rökare!
Nu får man nöja sig med lite fisrök bara..
Här var det inte mycket till liv
Håller på och krigar med hjulstuds när jag burnar, har beställt hem ett bakre motorstag så ska det nog gå att lägga ena riktiga rökare!
Nu får man nöja sig med lite fisrök bara..

Blingig skyltbelysning 

Testar ett par bucket seats, ser bra ut va?
Packningen inför Bad Camber står laddad bakom sätet också!
den är otroligt snygg, gillar personligen inte skyltbelysningen men stolarna o phatboyen passar kalas bra med stilen!!!
orange transporter DH syncro -86
vit transporter EH -86 reservdelsbil
den är otroligt snygg, gillar personligen inte skyltbelysningen men stolarna o phatboyen passar kalas bra med stilen!!!
Skyltbelysningen bytte jag nu främst för att den gamla ser ut som skit, grova rinningar och den är knottrig, så IRL ser den här belysningen bättre ut 
Var beställer du det bakre motorstaget.Ta det lugnt med burnisarna utan det staget det kan bli dyrt jag vet 
Trevliga säten! Då är det väl bara å slänga ut originalinredningen och baksätet och fixa en uppsättning fat bisquit dörrsidor
.
Vad är det för tillverkare på Fat boy dämparn förresten?
Var beställer du det bakre motorstaget.Ta det lugnt med burnisarna utan det staget det kan bli dyrt jag vet
Beställde det från Dalhems! 
Rejk: Yes baksätet ska ur och så blir det nåt sånt här istället:
Fatboyen är en rostfri empi från classicvw 
Trevligt att snacka lite igår vid räsern !
Trevligt att snacka lite igår vid räsern !
Detsamma!
Kan för övrigt tillägga att bilen har gått kanon dem ca 30mil som avverkades i helgen, skönt att få åka lite utan strul 
Har läst i denna tråden ett tag nu och denna bilen GILLAS 
Grattis på 20års dagen
// Tony
Tackar! 
Congrats i efterskott !