Klocka 6Volt
Sitter kvar klister efter nån "prislapp" vid kl 5
What you see is what you get.
Bud i tråden över 40kr+porto
Lördag 7/2 18:00 2016 får den.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Klocka 6 Volt:osåld
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Klocka 6Volt
Sitter kvar klister efter nån "prislapp" vid kl 5
What you see is what you get.
Bud i tråden över 40kr+porto
Lördag 7/2 18:00 2016 får den.
Någon som vet om denna typ3-klocka ens är i närheten av en bayklockas diameter? Funderar på om man kan göra en bastard och lappa ihop en bayklocka med denna klockas glas och justering.
Isf bjuder jag en hunka för denna till att börja med.
Monteringshålet är 85mm stort.
Kee - jag har monterat en typ3 klocka i en bay. Den passar perfekt i extrahålet i instpanelen 
Tar den gärna för en hundring
dasvw.seSåå hur blir det? Jag är villig att handla den, men har tänkt den som objekt, om Ovaltyp2 hellre använder den som den är tycker jag att han ska få gå före. Tänker inte bråka om prylar för en hundring. Men om du anser att jag var först köper jag den gärna.
Kee , jag trodde enl annonstexten som är ändrad till osåld att du inte skulle ha den.
Säljaren kanske måste förklara hur han tänkte. Du bjöd ju hundra innan tidsfristen
// Magnus
dasvw.seJag såg rubrikändringen först igår efter att tidsfristen gått ut, hade då inte haft kontakt med säljaren, dvs varken bekräftat eller dementerat om jag vill köpa klockan. Jag vill köpa den (förutsatt att det var rätt storlek, vilket vi rett ut iom lasslos inlägg) men det fick jag ju reda på först igår.
Men som sagt, har du, Magnus, tänkt använda klockan som den är, tycker jag det är synd att slakta den. Då tycker jag du ska ha den. Då kanske någon annan som läser här, har eller vet om en klocka med liknande diameter jag kan slakta för mitt projekt. Jag står för närvarande med en nyrenoverad bayklocka utan glas och sarg, jag vill försöka lappa ihop.
Jag tycker vi låter Mr56 bestämma. Jag loggar in kanske på dygnsbasis, ibland mer sällan (helger), men om jag ser att jag är "köpare" så ordnar jag med betalningen så fort jag ser det.
Mvh Kee
Nu var det så att Säljaren (jag) Hade skrivit fel
Lördag 7/2 finns inte år 2016.
Och det hade inte kommit in några anbud i tråden på Lördagen 18:00.
Därav satte jag den till Osåld.
Och så får det nog bli.
Let the bashing begin.......
Jag tycker du tar den Kee om det är okey med säljaren.
Ha de // Magnus
dasvw.seNu verkar det som att Lasslo löser mina funderingar på annat sätt (via PM). Så jag kliver åt sidan, får man vara så artig år 2016? Eller har allt en baktanke nuförtiden?
Varsågod Magnus, klockan är din! 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Klocka 6 Volt:osåld
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.