1 Senaste redigerad av Linus (2016-02-01 21:34:36)

Hej, har verkligen inte en aning om vad min bubbla är värd, skulle vara tacksam om någon kan hjälpa mig värdera den. Det är en 64, finns ett rosthål på vänsterframskärm över lycktan, ca 4 cm i diameter. Förövrigt är det lite ytrost på vissa ställen men inget allvarligt, bottenplatan är hyfsat fin och fri från hål! Den går som den ska, är sänkt och har breddade plåtisar bak!

Gick igen besiktningen med blanka papper och är nu bessad till maj 2017!

2

Vi säljer bilar i denna avdelningen av forumet. Får du inget napp på din Blocket-annons?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3 Senaste redigerad av Jockeax (2016-02-01 20:16:48)

Bjuder dig 12.. Skicka bilder så kanske jag höjer budet ICQ/ad

[email protected]

4

Det blev ju i fel avdelning.

Det går ju inte värdera med bara infon du ger. Bilder är ett måste. Skick på lack och inredning är nog viktigare för priset än nått rosthål här och där.
Likaså kan bilen vara rostfri, men dåligt lagad. Då betalar nog också vissa mer för en orörd bil fast med rost.

Men får jag gissa att den är värd mellan 20-30 000:-????

5

Hej! ber om ursäkt för den dåliga infon. Lägger upp en länk där du har ett gäng bilder http://www.garaget.org/?car=389536

6 Senaste redigerad av Jockeax (2016-02-01 23:51:16)

Lagom sliten för min smak... Den låg ute för 17.. Fick du för få eller för många mail? ICQ/ab  Var i landet står den?

Kollar man lite info om den så verkar den ju redan såld.. Ligger en försäkrings ägarbyte förfrågan på den sen 31/1...?

7

Linus har kanske köpt den igår och vill veta om han gjort en bra affär ICQ/ab

Köpte du den för 17 så ska du nog vara nöjd och glad ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

8

Jo jag köpte den i söndags för 17000 kr, var många som ringde på den men jag var först ICQ/ab Ville som sagt bara veta om jag gjort en bra affär och låter ju som jag har gjort en helt ok ändån  ICQ/ae

9

Flyttar hit tråden då det inte är en säljes annons.

Bilskrället ser schysst ut, bara att vänta på säsongen nu då  ICQ/ag