Fan vad roligt det här ska bli - ser verkligen fram emot att träffa alla och se alla bilar!!! 
Hur dags glider Gävle/Ockelbo karavanen förbi Lappens i Storvik? Finns det sweepertruck eller gäller det att ha välladdat mobilbatteri. 
Kommer bli kanon detta tror jag,,
Koolman o jag börjar vår resa kl 16:30 från götet imorgon
Ett pitstop i Kumla innan vi drar vidare mot Demians residens på Lördag morgon 
Ska bli kul som fasen 
Jag och Mathias B drar i morrn, vet inte vilken tid men regnar de mkt drar vi på lördag morgon....
Hur dags glider Gävle/Ockelbo karavanen förbi Lappens i Storvik? Finns det sweepertruck eller gäller det att ha välladdat mobilbatteri.
Vi stannar vid Lappens och möts upp,sedan åker vi 9:00 till Demian-äter på MAX-sedan till träffen!
är det låst och igenbommat efter 20 imorron? har vi motvind blir det nog tight med tiden... åker vid 15-tiden från östersund..
--- ulmen grün buss -71 ---
är det låst och igenbommat efter 20 imorron? har vi motvind blir det nog tight med tiden... åker vid 15-tiden från östersund..
Om porten är stängd finns det nummer att ringa uppsatta vid porten. Vi kommer och öppnar!
Väderleksrapport?
Ha en bra träff allesamman! Önskar att jag kunnat deltaga. Fotografera! 
Väderleksrapport?
Idag blåsigt och risk för regn, regn upphör mot natten. Imorgon kanske lite regn på morgonen, sol med växlande molnighet och upp till 21 grader.
Låter bra, jag är på G...i Kolbäck nu. Sala nästa...
Sitter och taggar inför kanske inte resan men målet " Bad Camber " ikväll..
Hur blir det nu om man kommer dit efter 20:00 är det låst och bommat ?
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Sitter och taggar inför kanske inte resan men målet " Bad Camber " ikväll..
Hur blir det nu om man kommer dit efter 20:00 är det låst och bommat ?
dags att vakna nu! läs några rader upp 
--- ulmen grün buss -71 ---
opec skrev:Sitter och taggar inför kanske inte resan men målet " Bad Camber " ikväll..
Hur blir det nu om man kommer dit efter 20:00 är det låst och bommat ?dags att vakna nu! läs några rader upp
se där ja fanns det svar *gäääääääsp* 
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Är det nån som känner sig manad att medtaga ett stycke ljuddämpare à la 1300 och sälja av. Polaren är i desperat behov. Syns på bad camber.
Är det nån som känner sig manad att medtaga ett stycke ljuddämpare à la 1300 och sälja av. Polaren är i desperat behov. Syns på bad camber.
Har en ny (ej VW orginal) 700kr.
http://perlut.com
Mental skrev:Är det nån som känner sig manad att medtaga ett stycke ljuddämpare à la 1300 och sälja av. Polaren är i desperat behov. Syns på bad camber.
Har en ny (ej VW orginal) 700kr.
då jag är en fattig mekaniker hade jag tänkt mig nått beg i typ 200-300 kr klassen 
169 2011-07-15 15:35:35 Senaste redigerad av Blaupunkt (2011-07-15 15:40:20)
Ok. 600kr då bara för att du är fattig.
http://perlut.com
Riktigt dyngväder! Gått och deppat hela dagen på jobbet
Dagens höjdpunkt var att se Ockelbo-bussen utanför Bilprovningen
Om det är någon mer som behöver någon reservdel kan ni höra av er till mig så kanske jag har den. Mitt lager har ökat lavinartat den här veckan...
Annars är ni välkomna förbi mig efter träffen.
På vägen upp tänkte jag besöka herr Sjöberg för att sedan joina konvojen till Maxmums. Ses imörrn gôbbar! 
Här i Sala har det slutat regna för några timmar sedan och solen skiner! Så sluta deppa 
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
Nån på plats med info? Lervälling och broddförsedda stövlar som gäller? 2 ekipage hade tänkt åka dit för grillkväll ikväll men det är ej så lockande längre. Du ger oss hopp Bengt i Sala. 
T3Blå skrev:Hur dags glider Gävle/Ockelbo karavanen förbi Lappens i Storvik? Finns det sweepertruck eller gäller det att ha välladdat mobilbatteri.
Vi stannar vid Lappens och möts upp,sedan åker vi 9:00 till Demian-äter på MAX-sedan till träffen!
Jag joinar vid lappens med original fat chicken! Ska bli skoj att åka karavan. Ses imorgon!
Guldmetallic 1303 S -73
Är på plats med fem andra ekipage, lite duggregn men det ser lovande ut för morgondagen
Täckning kass dock 
Väderleksrapport?
Jasså, kvartar du inte på hotell denna gången
??