Varit sugen på en bubbla ett tag och våren -14 fick jag syn på en 66a till bra pris uppe i Jokkmokk, Bor själv i Kalix så det är ca 22 mil enkel väg, jag och kompisen åkte och köpte den direkt, den hade stått ett tag och bakskärmar och lysen var inne i bilen, men den startade lätt och bromsarna var som nya, så vi skruvade dit grejerna och körde hem den, där uppe i Lappmarken finns väl inga poliser tänkte jag.. men medans vi satt på lokala pizzerian så rullade halva Norrlands polisstyrka in i byn, vi kikade efter dem och såg att de gick in på nån restaurang så vi kastade resten av maten och körde hemåt fort som fan, allt gick fint och vi tog oss hem utan problem, lite jordfel i baklyset så de blinkade och lös lite som det ville men det var det ända problemet.
Väl hemma så rev jag ned fotsteg, skärmar och bytte trösklarna som var rostiga, lappade ihop någor hål framför bakskärmarna, spacklade och slipade, Bilfan är ju smurfblå, omlackad nån gång i tiden men seriöst gjord och hyffsat fin i lacken i övrigt, en gammal callooker med onepiecerutor och igensatta listhål, så för att slippa slipa ned heeela bilen och inte kunna köra på hela året så har jag en bekant med karosseriverkstad och lack som fick spruta på sidorna under list med en lite beigebruten vit färg, blev toppen!