1 Senaste redigerad av Baua (2016-01-19 22:13:21)

Hej alla!
Jag söker ett lastgaller till min Caravelle Syncro.
Bakom framsätena sitter det en vägg (original) som går upp en bit från golvet.
Är intresserad av ett galler som går från väggen upp mot taket.
Kan vara intresserad av ett helt galler också som jag kan bygga om.
Om någon har något till salu är det bara att svara i tråden.
Bild på väggen ser Ni här.
http://i1284.photobucket.com/albums/a579/magnuscharger/imagejpg1_zps3e011d15.jpg

Mvh
Magnus

2

Jag har det stora som skall sitta där. Jag är lite osäker om det går ända upp till taket. Har för mej att det var ett mindre som passade vid baksätet eller tillsammans med det stora bakom framstolarna

3

Hej!
Ta gärna en bild på det.
En peng skulle också vara bra.

Mvh

4

Jag har det lilla som hängde med min buss. Jag har aldrig monterat det och är osäker på om det suttit fram eller bak i bussen, det kanske inte har någon betydelse. Jag är bortrest nu men kan ta en bild i början på nästa vecka. Gallret finns på Söder.

Mvh Martin

5

Martin C skrev:

Jag har det lilla som hängde med min buss. Jag har aldrig monterat det och är osäker på om det suttit fram eller bak i bussen, det kanske inte har någon betydelse. Jag är bortrest nu men kan ta en bild i början på nästa vecka. Gallret finns på Söder.

Mvh Martin

Hej Martin!
Ja gör gärna det när du kommer hem.

Mvh
Magnus

6

Jag lyckas inte ladda upp bilder, kan någon förklara? Magnus, tills dess, om det fortfarande är intressant, maila mig så får du en bild. [email protected]

7

Martin C skrev:

Jag lyckas inte ladda upp bilder, kan någon förklara? Magnus, tills dess, om det fortfarande är intressant, maila mig så får du en bild. [email protected]

Du har mail.

Mvh
Magnus

8

GALLER KÖPT!