Är det någon som har 4 st. glidstenar (113 517 193) till salu? För typ1 swingaxel och de ska vara i standardstorlek.
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Glidstenar swingaxel
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Är det någon som har 4 st. glidstenar (113 517 193) till salu? För typ1 swingaxel och de ska vara i standardstorlek.
Finns väl annars hos CSP. (fulcrum plates)
Jodå, om det duger med begagnade ?
Finns väl annars hos CSP. (fulcrum plates)
Jag hittar inga på deras hemsida, men Per kanske har i någon låda?
Jodå, om det duger med begagnade ?
Det ska vara nya om inte dina begagnade är 8,05 mm hela vägen.
Jag har nog 4st liggandes.. ej kontrollmätta iofs.. men du kan få dem om du vill.
Edit. Kom på att jag kan ha skickat med dem när jag sålde lådan.. men kollar iaf.
Dom är i 3 storleksklasser i original, blå, rosa o grön, blå minst grön störst. Spelet mellan plattan och spaden skall vara mellan 0,05-0,23 mm mätt när dem ligger i "koppen".
Dom är i 3 storleksklasser i original, blå, rosa o grön, blå minst grön störst. Spelet mellan plattan och spaden skall vara mellan 0,05-0,23 mm mätt när dem ligger i "koppen".
Har du måtten på de tre olika storlekarna?
Är det big no no att bara byta en sten i överdimension per sida för att komma inom toleransen?
Kommer bubblan att vibrera av vägen p.g.a. obalans? 
Error i skallen... det är inte ledblocken (glidstenarna) som är färgmärkta det är ju drivaxlarna och drivaxeldreven(kopparna). Ledblocken finns/fanns i std storlek och överdimmention. Blir oväsen från diffen om du har för stort glapp, hur mycket man kan ha vet jag ej, verkstadshandboken säjer 0,05 - 0,23 mm.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Glidstenar swingaxel
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.