1

hej alla på norra sidan stan som hänger på detta forum jag har sedan i somras funderat på att det skulle vara kul att träffas en gång i månaden för en fika, idag är det bara vi i v-dubs som möts på södra sidan stan vilket är en jävla resa att göra en vardag kväll i st-holm så det skulle vara kul med ett fika möte på norra sidan av stan en vardags kväll i månaden,jag har snackat med lite folk om detta o alla har varit possetiva så mitt förslag är att typ mötas upp sista tis i varje mån på MC i häggvik eller i rotebro (ex coop) eller vad tycker ni där ute vilket tror ni skulle bli lämpligast? har ni något annat bra lämpligt ställe så tyck till så hittar vi på något den sista tis i januari för ett första vw Burgers and coffe meet norr  ICQ/af

Post's attachments

SCAT_Poster.jpg, 425.7 kb, 600 x 756
SCAT_Poster.jpg 425.7 kb, 390 downloads since 2015-12-05 

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

2

Bra förslag Ove.

3

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

4

ICQ/ag

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

5

Låter som en bra ide'  ICQ/ab

Bubbla -62

6

Mycket bra. Kommer garanterat. MC Häggvik har man bättre koll på bilen än i Rotebro. Annars finns en trevlig träffpunkt vid MC collection. Torsdagar så är MCHK där och det brukar startas upp en och annan raritet från museet med. Här finns bra med parkering och tror även att det finns kaffe & glass att köpa.

7

hej ja nu är vi i januari så jag tycker att vi börjar på   MC Häggvik tis den 26/1 ca 18.30   så får vi se sen vad vi kan hitta på till sommarn det kanske finns något annat trevligt ställe man kan glida till för kaffet o glassen vi får se ICQ/af  ICQ/af  ICQ/af  ICQ/af

8

Dyker gärna upp också:) har inte en enda vän som gillar bubblor:)

9

snart bara en vecka kvar  ICQ/af

10

MC, försöker få in i huvudet om det är Mc Donalds som menas, trodde det tills det nämndes MC Collection, då tog det stopp i hjärnan....

11

hej  det är mc donalds i häggvik som menas  ICQ/ag

12

ska bli kul att få träffa och lära känna några likasinnade.

13

ja vi hoppas på att möta många nya vw bekantskaper från b.la detta forum

14

Bra initiativ! Ska försöka hinna på vägen hem till Uppsala. Fast det blir nog silverpilen istället för cabben.

Christer

Ingenting är omöjligt - det är bara olika svårt....
---------------------------------------------------------------
1500 Kabriolet 1967
Mustang Coupe' 1966

15

google-mappar på häggvik . . . 91,5km, 1h 03min . . . utan vinterdäck?? hmm  ICQ/ad

" . . . if I told you all that went down
        it would burn off both of your ears . . . "

16

nu är det snart tis  ICQ/af

17

Jag är tyvärr sjuk så det får bli nästa gång ICQ/ac

Bubbla -62

18

Det körde ihop sig ikväll  ICQ/ac

Ingenting är omöjligt - det är bara olika svårt....
---------------------------------------------------------------
1500 Kabriolet 1967
Mustang Coupe' 1966

19

Det där var ju riktigt trevligt, vilket inte är så konstigt med bara VW-folk.

Rainy 1200 -60
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss

20

då var det igång  ICQ/ag vi blev 7st som dök upp o det fanns mycket o snacka om så det här blir ICQ/af ,nästa gång blir tis 23/2

21

ja då var det bara en vecka kvar till nästa fika tis 23/2 MC-Donalds Häggvik  ICQ/af

22

Kommer tyvärr inte. Tjänsteresa. Siktar på 29/3. (för det bör väl vara nästa tillfälle?)

23

då ses vi i morgon ca 18.30  ICQ/ag

24

blev den av??  ICQ/ab
nästa 29/3, rätt?

" . . . if I told you all that went down
        it would burn off both of your ears . . . "

25

jo men visst vi blev 10 st o några var nya, nästa är 29/3