126 Senaste redigerad av Demian (2015-04-11 17:07:35)

Bad camber börjar ju inte förrens kl 14 och maten serveras inte direkt, så det är ju bra att få i sig nån mat runt lunch.

Därför är vi ett gäng som tänkte samlas upp vid MAX i Borlänge kl 13 och äta innan vi beger oss dit och sedan åka karavan de 2-3 milen till träffen. Alltså mat kl 13.00 och karavanen går kl 13.45

Det skulle gå en liten karavan från Gävle, Ockelbo och Årsunda på lördag morgon. Den består av bla Fidde och lite Ockelbobor. De skulle kika in hos mig runt halv 11 på förmiddagen.

Så jag kör ett litet "öppet hus" på lördag förmiddag 10.30-13 innan MAX. De som vill är välkomna.

127

Demian skrev:

Bad camber börjar ju inte förrens kl 14 och maten serveras inte direkt, så det är ju bra att få i sig nån mat runt lunch.

Därför är vi ett gäng som tänkte samlas upp vid MAX i Borlänge kl 13 och äta innan vi beger oss dit och sedan åka karavan de 2-3 milen till träffen. Alltså mat kl 13.00 och karavanen går kl 13.45

Det skulle gå en liten karavan från Gävle, Ockelbo och Årsunda på lördag morgon. Den består av bla Fidde och lite Ockelbobor. De skulle kika in hos mig runt halv 11 på förmiddagen.

Så jag kör ett litet "öppet hus" på lördag förmiddag 10.30-13 innan MAX. De som vill är välkomna.

Adressen är Alsbäck 120 och mitt nr är 070-3393496 om nån inte hittar, annars så kommer det en googlelänk här:

http://maps.google.se/maps?q=alsb%C3%A4 … amp;tab=wl

Mycket bra initiativ! Jag och frun kommer antingen bort till dig innan eller så tar vi oss till MAX vid 13.00 beroende på när barnvakten kommer ICQ/ab

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

128

Najs Demian !

Kanske vi kan göra det där dörrbytet vi har snackat om hemma hos dej då !?

You´ll never know...

129

Vore kul som fan att karavana till träffen. Jag är på! ICQ/ab

130

25hp kan du ta med dig två toppförseglade lampor (helphos) och ev om du hittat några bussavgasdelar. ? Default/smile

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

131

Too late...jag har redan dragit iväg o e i Tjockhult nu.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

132

...och nu jävlar har vi knåpat ihop ännu en diabolisk tipspromenad för er!  ICQ/ag

"Daddy Cool"

133

m.helsing skrev:

Najs Demian !

Kanske vi kan göra det där dörrbytet vi har snackat om hemma hos dej då !?

Ok, det kan vi göra.

134

Härligt med cruising, bra initiativ! Vi jobbar på med de sista punkterna och har just engagerat en duktig, söt och trevlig tjej som ska styra upp Bar Camber (vår bar, alltså.) Väl mött!  ICQ/ab

"Daddy Cool"

135

goopher skrev:

Härligt med cruising, bra initiativ! Vi jobbar på med de sista punkterna och har just engagerat en duktig, söt och trevlig tjej som ska styra upp Bar Camber (vår bar, alltså.) Väl mött!  ICQ/ab

syrran?  ICQ/ab

136

Lady Di?   ICQ/ab

Mot Hessisch 2017!

137

Nä, en ännu för samtliga okänd förmåga!  ICQ/ab

"Daddy Cool"

138

Hur är tillgången på ström (för de som kommer med husvagn)?
Jobbar på att få snurr på en luftkyld dragbil, men om detta misslyckas, kommer man in på campingen med vattenskada VW, eller är det nolltolerans?

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

139

Luftkyld träff är luftkyld träff ICQ/ab

"S"lowbugz 023

140

undantaget som bekräftar regeln? ICQ/ab

"S"lowbugz 023

141

Då kan kanske inte alla komma...det är ju inte alla som bor nästgårds OCH har semester just nu.

142

Stor parkering utanför för vattenskadade...!  ICQ/ab

"Daddy Cool"

143

25hpman skrev:

Då kan kanske inte alla komma...det är ju inte alla som bor nästgårds OCH har semester just nu.

Kan man inte parkera i närheten och vandra in ?  ICQ/ab

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

144

opec skrev:
25hpman skrev:

Kan man inte parkera i närheten och vandra in ?  ICQ/ab

Vem faan bor nästgårds???

Men, hp, du får åka med mig in, så slipper du gå ICQ/ab

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

145

Det var med dej i tankarna när jag skrev "och semester". Jag har ju tunga leveranser till området...men jag parkerar gärna utanför, så får ni komma till mej.  ICQ/ad

146

Vad har ni beställt för väder?

147

Annars får du ta min bay om det krisar, Tomas ICQ/ab

148

Vad ska du köra med?

149

goopher skrev:

Stor parkering utanför för vattenskadade...!  ICQ/ab

....ok, men hur är det med stömming?
Finns det möjlighet och i sådana fall på vilken av ytorna?

Skall jobba på för att få snurr på Westyn, annars blir det Passat och "gam-husvagn".

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

150

Vi är ett tiotal bilar som ska mötas vid Lappens vägkrog i Storvik efter Riks 80 klockan 9:00 på Lördag.
Om det är någon som är sugen att åka med till träffen är det bara att haka på.