1

Helt såld på dom fälgarna och tänkte kolla lyckan här hemma innan jag försöker mig på den internationella marknaden.

Dom skulle sitta som en pinne i skit på splitten!

15" söker jag och då gärna kombinationen 4.5 och 5.5 men inget krav.

Volkswagen kombi 237 (Soltak) -62
Volkswagen Standard Microbus PGSG -57
Volkswagen kombi 2-23 -53 (Barndoor) "Fyffes"

Ac Volks.

2

Det finns bara en bredd på 15 tummars. Annars är de ombyggda

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Ligger en uppsättning 4"+5.5" till salu på callook.no, dock i Tyskland.

4

dom för 1600€? tycker det låter väldigt mycket för dom. men vad vet jag  ICQ/ad

Ac Volks.

5

Ja på tok för mycket , dessutom "förstörda" med riktigt gräsligt offset på framfälgarna och fult pulverlackade.
Inte heller de på Ebay för 913 Euro från England såldes.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6

Phileas Fogg skrev:

Ja på tok för mycket , dessutom "förstörda" med riktigt gräsligt offset på framfälgarna och fult pulverlackade.
Inte heller de på Ebay för 913 Euro från England såldes.

Precis! såg också dom från England men tyckte även det va ett överpris på ett par fälgar med dålig beskrivning och egentligen okänt skick.

men kommer även söka efter riktiga sprintstars då jag insett att det kan ta en stund innan man dyker på ett par rostyles till bra pris.

Ac Volks.

7

Skulle inte tro att det finns mer än så där en 12-13-14'ish set med Rostyles i Sverige varav jag har tagit in 6 set så att hitta några till salu här i landet tror jag blir svårt. Jag har tyvärr inga till salu nu.
Det finns en i UK som plockar in lösa centrum som man kan svetsa i själv i den bana man önskar men det var ett tag sen jag såg nån annons från han nu men det finns definitivt fler set i UK än i Sverige så det är nog lättare att leta där.

Men lycka till med jakten, stål slår alu med hästlängder! ICQ/ab

Buy the ticket, take the ride... - HST