Det funker ju aldrig med en träff på öen. Fålk tycker det är för dyirt med färjan...
Kanon!
Ser fram emot detta. Få se om det blir fler dalmasar än gotlänningar på träffen 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » "BUG RAUK" 2016 Sommarträff på Gotland
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 12 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det funker ju aldrig med en träff på öen. Fålk tycker det är för dyirt med färjan...
Kanon!
bomberogranater skrev:Hellberg skrev:Man kanske skulle
Aloha!
Klart du ska!![]()
Pickisen behöver väl få andas lite frisk havsluft?!Jo så måste det vara! Hade vart riktigt skoj då jag alltid velat åka till gotland någon gång. Och på vw träff så får man ju svårt att säga nej
'
Masen, du kan ju komma ner hit sen och knacka på när det är dags att åka..
Såklart du ska dit.. Jag skulle kanske tagit mig i kragen å kommit på besök innan oxå..gotland i sina bästa stunder är ju så jäkla bra att jag och min fru trots total avsaknad av anknytning gifte oss där för ett par år sen. När det brann som tusingen i västmanland härom sommaren så var vi på fårö och det till skillnad från hur övriga befolkningen i sverige upplevde sommaren just då var det bästa semesterfirande jag haft.. Så gotland..ja , folkaträff på gotland ...blir ju i mina ögon det optimala...
Random Gotlänning skrev:Det funker ju aldrig med en träff på öen. Fålk tycker det är för dyirt med färjan...
Kanon!
Skitkul att du ser fram emot det Demian, o det är kanske inte helt omöjligt att ni blir, om det är för många "Random Gotlänningar" som är så pessimistiska! 
Hellberg skrev:bomberogranater skrev:Aloha!
Klart du ska!![]()
Pickisen behöver väl få andas lite frisk havsluft?!Jo så måste det vara! Hade vart riktigt skoj då jag alltid velat åka till gotland någon gång. Och på vw träff så får man ju svårt att säga nej
'
Masen, du kan ju komma ner hit sen och knacka på när det är dags att åka..
Såklart du ska dit.. Jag skulle kanske tagit mig i kragen å kommit på besök innan oxå..gotland i sina bästa stunder är ju så jäkla bra att jag och min fru trots total avsaknad av anknytning gifte oss där för ett par år sen. När det brann som tusingen i västmanland härom sommaren så var vi på fårö och det till skillnad från hur övriga befolkningen i sverige upplevde sommaren just då var det bästa semesterfirande jag haft.. Så gotland..ja , folkaträff på gotland ...blir ju i mina ögon det optimala...
Här har vi helt klart några som fattat charmen.
Hoppas "Random Pessimistisk Gotlänning" läser detta! 
Demian skrev:Random Gotlänning skrev:Det funker ju aldrig med en träff på öen. Fålk tycker det är för dyirt med färjan...
Kanon!
Skitkul att du ser fram emot det Demian, o det är kanske inte helt omöjligt att ni blir, om det är för många "Random Gotlänningar" som är så pessimistiska!
Att det kommer fler bilar från fastlandet än från ön är nog inga problem när träffen är såpass långt bort från Visby
- Masen, snyggt kort. Åker du över med barndooren i år igen

Låter ju riktigt trevligt, min sambo såg dock att jag tryckt "intresserad" på FB eventet och när jag kom hem igår kväll så fick jag veta att jag kunde glömma det då hon velat att vi ska åka till Gotland en tid...och då inte alls i nån buss... 
25hpman skrev:Hellberg skrev:Man kanske skulle
Skulle inte du nån annanstans då??
Om du tänker på sundsvall så är det i juni
Oh vad bra, då kanske till o med vi kommer. Bay dh kanske passar bäst bland dessa gossar. 
Låter ju riktigt trevligt, min sambo såg dock att jag tryckt "intresserad" på FB eventet och när jag kom hem igår kväll så fick jag veta att jag kunde glömma det då hon velat att vi ska åka till Gotland en tid...och då inte alls i nån buss...
Stå på dig GB! Du är starkare än du tror
locka med romantisk strandpromenad och rosor 
bomberogranater skrev:Demian skrev:Kanon!
Att det kommer fler bilar från fastlandet än från ön är nog inga problem när träffen är såpass långt bort från Visby
![]()
- Masen, snyggt kort. Åker du över med barndooren i år igen
![]()
Din fuling.. Du vet att jag får åka nån sentida skapelse ... Men det får gå....det skulle du oxå kunna göra om du bara släppte tangentbordet..
Jodå, jag är påväg ut nu, för att skruva Westfalia
Dock tar det emot då det är årets kallaste dag idag. Hade över 23 minus vid frukost. Tur att jag har 9kw fläkt i garaget 
Bradär...gotland är lite westyland så du ligger rätt i tiden ...kör på nu
Är bussen körklar tills dess så är chansen stor att det blir ett besök! 
Tänk nu har vi alla en ny deadline... Sen vilka som klarar det.. Vi får c. 
bomberogranater skrev:Demian skrev:Skitkul att du ser fram emot det Demian, o det är kanske inte helt omöjligt att ni blir, om det är för många "Random Gotlänningar" som är så pessimistiska!
Haha! Ja så är det nog! 
Haha! Jäklar alltså! Klart ni måste komma, kan inte Bruksbilen "Gå sönder" lite olägligt, så det får bli bussen ändå? Bara en tanke
Kommer försöka göra så romantiskt o fint i "Blacklodge att alla skall trivas där!
Skulle va skitkul om ni kom iaf!
/Johan
Är bussen körklar tills dess så är chansen stor att det blir ett besök!
Aloha!
Kämpa på!
Skulle va jätteskoj om du hinner!
/ Johan
Tänk nu har vi alla en ny deadline... Sen vilka som klarar det.. Vi får c.
Haha! Ja men det var väl bra med ett litet mål att jobba emot?
I värsta fall om det skiter sig för alltför många får jag väl ordna en Luftkyld "Lokalbuss" från båten!
Kämpa på o lycka till alla!
Ser fram emot o träffa er!
/ Johan
Bra att du har insikt om att det alltid är bra att ha en plan B(och ibland även en C och D)när det gäller folkvagnsentusiaster.. 
Kul med stort intresse
Fler bilar från fastlandet än Gotland? Trevligt! Men vi gotlänningar får väl ta det som en utmaning och försöka få med oss så många som möjligt av våra bilar ut till Stånga 
Bra att du har insikt om att det alltid är bra att ha en plan B(och ibland även en C och D)när det gäller folkvagnsentusiaster..

Går bussen igenom besiktningen fram åt sommaren så kanske jag kommer förbi en dag. (om man bara kan rulla in?)
Går bussen igenom besiktningen fram åt sommaren så kanske jag kommer förbi en dag. (om man bara kan rulla in?)
Det tycker jag absolut du skall göra!
o det går hur bra som helst o bara titta in!
Är det ingen här är vi nog o badar!
Lycka till med besiktningen av bussen nu!
/ Johan
Det ska läggas in i sommarschemat, ser jag fram emot.
Det ska läggas in i sommarschemat, ser jag fram emot.
Vad roligt!
Jag tror det kommer bli riktigt kul!
/ Johan
En tur till Gotland i sommar då kanske... Supernajs 
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 12 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » "BUG RAUK" 2016 Sommarträff på Gotland
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.