Söker ett vw emblem i fronten till min bay -70 gör inget om de e slitet ska ändå måla lite vita grejer framöver. Smålänning så ju billigare destobättre 
E det verkligen ingen som har ligger?
Det märket är 1972 only. Kan vara ett rent h-vette att hitta clips till...
Tyvärr e det som HP säger, fel modell men tack för tipset iaf
Letar fortfarande, känns onödigt att köpa ett nytt rostfritt för att blästra och måla, så hade varit trevligt om nån hade ett liggandes till salu...
traderaaktionen avslutad, märket gick för 322:-, rätt pris??
letar oxå märke, men just till -72 . . . måste dom vara i plast??
och clips . . . vet inte ens om jag har några hål bakom reservhjulet . . . 
it would burn off both of your ears . . . "
Om det är i skitbra skick, vill jag ha det... jag har två rostiga däremot.
Hur pass rostiga pratar vi om då? E dom genomrostade eller går de att lacka om dom?
Om det är i skitbra skick, vill jag ha det... jag har två rostiga däremot.
Är det inte du som brukar hacka på folk som svarar i andras köpes annonser, som själv vill köpa...
Det är kanske skillnad på vem som köper, och vem som letar, eller?
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
25hpman skrev:Om det är i skitbra skick, vill jag ha det... jag har två rostiga däremot.
Är det inte du som brukar hacka på folk som svarar i andras köpes annonser, som själv vill köpa...
Det är kanske skillnad på vem som köper, och vem som letar, eller?
Ojdå, har du tagit på dej forums polisuniformen nu?
Ja, jag ber om ursäkt för inhoppet, men vad jag förstår så har trådskaparen inte samma kvalitetsbehov som jag.
F.ö så har det frågats här i veckan om betalning för de delar jag jagar åt dej i DK... men just nu så tror jag att jag skiter i det. Du kan jaga den där blåa early stolen själv... lycka till.
Nej jag är absolut ingen forum polis. Tänker bara att du bör leva upp till det du klankar på andra, såsom du tycker andra ska uppföra sig... I bibeln tror jag det kallas gyllene regeln.
Säg bara till hur mycket det går på totalt så för jag över cashen... 250kr plus frakt var det väl, men vi kan ju ta resten via PM istället för här.
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Kan då tillägga att trådskaparen antog att de skulle va lättare att hitta ett om kraven inte va så höga då trådskaparen ändå har lacksprutan laddad med orginalkulören för min årsmodell så kan han tänka sig att renovera emblemet om de skulle va så att de som dök upp va av lite sämre sort... MEN trådskaparen e även en lat jävel som skulle uppskatta om de va så att han slapp fixa och dona med emblemet oxå. Som för alla andra så har ju han massa annat på att göra listan innan våren.
Så nästa gång ska du nog inte ta så mycket förgivet speciellt inte med tanke på att de e du som brukar agera forumspolis.