1 Senaste redigerad av Blackwillage (2015-12-09 11:45:34)

Kollar hur stort intresset är runt denna härliga pickup. Safari, justerbar framvagn som är avsmalnad 2 tum. Sänkt 2 hack bak. Nya bromsar. Nya fälgar på nya däck. 4 tidigare ägare, bilen har hela tiden gått i Västernorrland. Nya värmekammare = fungerande värme. Motor och låda helt genomgånget under 2014, går som en klocka. Bilen i härligt skick rakt igenom.

Post's attachments

image.jpg, 278.24 kb, 640 x 640
image.jpg 278.24 kb, 223 downloads since 2015-12-07 

2

Den ser fint ut.

T2b taigagrön ´77

3

Tackar Grubban, kan bara ödmjukt hålla med

4

Har du några fler bilder på den? Du får gärna maila över ett par st i sådana fall.
Henka80  @  Hotmail.com

Henke från Heby
*VW kombi -63*

5

Ser riktigt trevlig ut  ICQ/ab
Fixade bilden (jpg istället för jpeg)  ICQ/af

6

Du har PM.
Med vänlig hälsning, Christer

7

Riktigt fin. Var i landet finns den? Du kan skicka lite bilder och lite info till [email protected] ICQ/ab

8

Lär väl gå loss på 150-175 lax

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

9

Oj, intresset för denna splitt har verkligen överraskat mig, visst förstod jag att det skulle bli en del som skulle kontakta mig, men denna mängd hade jag inte räknat med. Jag svarar på så gott jag kan till alla.
Kommer mail på konstiga tider på dygnet, man verkar vilja åka splitt med safaris i Thailand

10

Riktpris på denna skönhet?
Mvh

"S"lowbugz 023

11

Kul sammanträffande: Min mammas kusin var en av "Bröderna Gidlöf"....ja lr bägge, men det var bara den ena vi brukade åka upp dit och hälsa på när man var liten och vägarna var  grusbelagda

12

Kan tyckas lite konstigt kanske, men då intresset och betalningsviljan har varit så mycket större än vad jag kunde drömma om på denna bil kommer jag nu att avblåsa denna försäljning, det parter som har budat hetast mot varandra är informerade.
Jag funderade länge om jag gjorde rätt innan jag la ut denna annons, det kändes också rätt länge.
Men då grabbarna i huset 7 och 9 år undrade om jag inte va klok som lagt ut en annons började det kännas sådär i magen.
Kan lugna alla dock på detta forum, i just denna försäljning har vi svenskar verkligen gjort allt för att denna skönhet ska stanna i Sverige, vill belysa det då det är många som mår illa över att fina bilar lämnar landet.
Kan också fylla i att alla kontakter som jag haft här på forumet, mail och tele varit trevliga.

13

Bra beslut.. ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

14

pompejus skrev:

Bra beslut.. ICQ/ab

+1  ICQ/af

15

Good for you.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

16

Kan vi inte öppna en ny avd på säljes som heter:-" Jag tänker egentligen inte sälja, men  vill i vart fall kolla läget"

Då kan man skilja testarna från säljare

Jag är inte det minsta intresserad  men jag  har då och då sett folk annonsera ut en grej fast man ser att de inte alls vill sälja,,,,alt  den kommer ut några veckor senare med ett betydligt högre pris

Nu tänker jag ABSOLUT inte alls på denna singlecab utan företeelsen som sådan. Avd kan då heta "Test-frest" lr nåt
Nu handlar jag bara för egna pengar och har absolut inte plånbok för att buda på en så här fin kärra, men skänker en tanke på de som är sugna men fattiga som sprungit till banken och lagt ner tid på att få fram lånelöften etc.....

17

Tack för trevliga PM! ICQ/ab  Tycker du gjorde helt rätt att behålla den.
Lycka till med alla dina fina bilar! ICQ/ad
/ Anders

18

63 Highlight skrev:

Kan vi inte öppna en ny avd på säljes som heter:-" Jag tänker egentligen inte sälja, men  vill i vart fall kolla läget"

Då kan man skilja testarna från säljare

Jag är inte det minsta intresserad  men jag  har då och då sett folk annonsera ut en grej fast man ser att de inte alls vill sälja,,,,alt  den kommer ut några veckor senare med ett betydligt högre pris

Nu tänker jag ABSOLUT inte alls på denna singlecab utan företeelsen som sådan. Avd kan då heta "Test-frest" lr nåt
Nu handlar jag bara för egna pengar och har absolut inte plånbok för att buda på en så här fin kärra, men skänker en tanke på de som är sugna men fattiga som sprungit till banken och lagt ner tid på att få fram lånelöften etc.....

Låter som en ypperlig ide! Är också fundersam på vad man vill åstadkomma med den typen av annons. "-Hej! Tänkte bara meddela att jag är INTE intresserad av din bil!"
Och som det står ovan, gäller inte den aktuella annonsen utan detta med Inressekoll.

Man skall varken tro, tycka eller tänka, man skall kunna, veta och förstå

VW Limousine 1954, VW Karmann Ghia cab 1963, Chevrolet Parkwood 1961, VW Passat Variant 2015

19

En egen avdelning för "intressekoll" känns inte aktuellt, man får nog förutsätta att de som annonserar har för avsikt att sälja  Default/hmm  sen kan man givetvis ändra sig av den ena anledningen eller den andra, det är inte så att man förbinder sig att sälja för att man sätter ut en annons  ICQ/ab