blir det nåt kjula ola?
Nej blir inget kjula. Blir söderhamn 9 juli och ev färila 15-17 juli
Kul och se byggbilder på den här! Grymt fint bygge, känner mig hedrad att du gillar min bil. 
29 2011-07-11 19:31:03 Senaste redigerad av east (2011-07-11 19:34:36)
Provkörning i söderhamn lörd 9 juli

Det kändes bra att ha lite race rävar med i depån
(Herman och Juggas)
Herbie ante höll koll på en närvös east
Sista repan kändes som ett steg i rätt riktning lite feg start och för tidiga växlingar en tid på 8.00 1,6 i 60fot på 201m
Brutalrå!!!
Köra nå på Borlänge Street Open?
Nästa gång vrider vi upp spisen på max och pyser däcken!
Detta chassi funkar klockrent!
Chassis shop is the shit! 
Volkmasters
Powered by East Hill Welding
vad om en liten film eller något...
Blir inget färila då det är fullt upp i helgen men ska prova nån mer sväng innan
Scc och bugrun classic
Jag träffade mr East trots allt på Färila Raceway , körde nog bara en repa med avslag , vet inte om det hände nåt eller om det var meningen.. men ett fruktansvärt snyggt bygge iaf !

Scc 12.9 med 140hk provmotorn
Förhoppningsvis får man klart riktiga motorn till nästa år så det bli lite fart 
Som tur var verkar den vara hel så man kan prova lite på brc
Sånt jäkla snyggt bygge! Att få glåma på den där en hel helg var en ren fröjd 
Scc 12.9 med 140hk provmotorn?!?!?! Visar lite på vad bilen väger alt hur bra chassit funkar! GRATTIS!!!!
Blir grymt kul att se den bilen med en rejäl motor! Men allvarligt, är det bara 140 hk i motorn du har idag ... ?
Blir grymt kul att se den bilen med en rejäl motor! Men allvarligt, är det bara 140 hk i motorn du har idag ... ?
Inte bromsad men med engle w100 kammen ska det enligt proffs på miniräknare vara 140 max 150hk
Aha. Ok! Imponerande tid!
Varför så snäll kam? vad kommer du köra för motor sen?
Som jag sade när vi talades vid i veckan; Aldrig har en Engle 100 gått så fort!!
Måste vara någon form av rekord. Någon som vet om någon snabbare?
Skall bli skoj att få se bilen i helgen. Jag har ju inte haft möjlighet att åka på SCC de senaste två åren 
Varför så snäll kam? vad kommer du köra för motor sen?
Jag köpte den här (gat) motorn ihopsatt å klar som en prova chassit motor vet ej varför dom satt in en så överdrivet mild kam
Nästa år blir det en annan motor på förhoppnings vis ca 280-300hk