porsche spider besiktad å klar typ 4 motor 1800 cc dubbla weber går bra liten å snabb säljes pris bud ring för info robert 0702278072
Kanske kunde lagt upp en bild. Jag bjuder 1.000.000:- som öppningsbud.
Varför måste vi ringa för att få information?
Varför måste man ALLTID fråga var objektet finns?
Varför finns inget foto?
Hoppas att forumspolisen radera annonsen omgående.
4 2015-12-01 21:32:47 Senaste redigerad av ozeo (2015-12-01 21:33:05)
Kanske kunde lagt upp en bild. Jag bjuder 1.000.000:- som öppningsbud.
gilla! 
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg
Vintrosa går telefonnumret till iaf.
DKW F89 Schnellaster -53
Men ärligt, är det stora PMS-dagen eller?
Är det på det här viset man "välkomnar" nya medlemmar?
Killen (eller tjejen, vad vet jag) gör sitt första inlägg på forumet och blir totalsågad pga en annons.
Att man inte lägger in en bild kan ha många orsaker, vilken den främsta förmodligen beror på att alla inte är födda med en dator i händerna och således inte vet hur man gör?
Sen förstår jag inte varför en del är maniskt rädda för att lyfta luren och ringa när man ska köpa ngt. Mail och sms i all ära men det är ytterst få gånger jag säljer delar/bilar på detta sätt. Än sålänge anser jag att folk generellt sett är mer seriöst intresserade om man ringer.
Jamen, kommer ngn att påpeka, man ska ju läsa forumreglerna när man kommer ny som medlem. Hur många har i ärlighetens namn gjort detta direkt ni blev medlemmar?
Men ärligt, är det stora PMS-dagen eller?
Är det på det här viset man "välkomnar" nya medlemmar?
Killen (eller tjejen, vad vet jag) gör sitt första inlägg på forumet och blir totalsågad pga en annons.
Att man inte lägger in en bild kan ha många orsaker, vilken den främsta förmodligen beror på att alla inte är födda med en dator i händerna och således inte vet hur man gör?
Sen förstår jag inte varför en del är maniskt rädda för att lyfta luren och ringa när man ska köpa ngt. Mail och sms i all ära men det är ytterst få gånger jag säljer delar/bilar på detta sätt. Än sålänge anser jag att folk generellt sett är mer seriöst intresserade om man ringer.Jamen, kommer ngn att påpeka, man ska ju läsa forumreglerna när man kommer ny som medlem. Hur många har i ärlighetens namn gjort detta direkt ni blev medlemmar?
Wesfalia Syncro 88a,
Porsche 912 66a, Porsche 912E 1976,
Medlem i VW Maffian, VWHK
Alla bud är bindande har jag hört 
Early Bay -70
Varför måste vi ringa för att få information?
Varför måste man ALLTID fråga var objektet finns?
Varför finns inget foto?Hoppas att forumspolisen radera annonsen omgående.
Reagerade även jag, ja kan inte mycke om porsche men gissar att om man vill köpa en spyder
handlar det om pengar som gör att varken telefonsamtal eller avstånd är ett problem.
Dessutom slipper ju säljaren att oseriösa öser åsikter över bilderna på en bil de inte sett eller visat seriöst intresse för.
Så lycka till med försäljingen.
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Får du några andra bud? Jag kan dubbla mitt bud för att avsluta affären om du vill. Hur är det med originlamotorn?
Har lite svårt att se trovärdigheten i den här annonsen.
En äkta Porsche 718 RSK Spyder säljer man inte på ett forum. En auktionsfirma löser det till dig rodrobban
Senast jag hörde att en sån här såldes gick den för ca 3,2 miljoner dollar.
Nu är det ju ingen äkta utan en replika på typ1 chassi. Annars hade nog inte annonsen postats här. 
Oops! Missade att det stod att det var en replika i annonsen. Eller.... 
Trevliga snubbar på det här forumet, när någon gör sitt första inlägg går det ju att vara lite schysst o ge säljaren tips istället eller tom hjälpa honom att lägga upp bilder om kunskapen saknas.
Ett forum är väl till för att hjälpa och dela ett intresse ?
Om man vill köpa en sån här udda bil så tycker inte jag att det spelar så stor roll vart i landet den befinner sig även om det så klart är trevligt att veta innan man lyfter luren.
Men som sagt så tycker jag att man kan ha lite överseende med detta till någon som lägger ut sin första annons.
Folk äter kanske för lite pepparkakor fast hjulen står för dörren. Vad vet jag sa bonden och sköt sig i foten.
Sköt han sig i foten ?
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.
Eller så har facebook attityden smittat av sig till dessa härliga forum. Synd
Aha, nu fattar jag: Det är en replika.
Då tar jag tillbaka mitt bud. Jag hade nog skrivit det i annonsen men alla gör olika. Jag tror på att beskriva sin produkt så bra det går i en annons för att slippa missförstånd, vare sej det är 1a gången man annonserar på ett forum eller ej.
Lycka till med försäljningen och kalla den inte Porsche i framtiden för det är ingen Porsche.
Sen verkar vissa vara helt bakom flötet på detta forum blir bara mer och mer avskräckt från denna sida. Inte så att man rekommenderar folk att lägga upp saker här eftersom det huggs direkt på alla sätt som det går. Tänk 1 extramånader nästa gång ni yttrar er.
Och bilder tycker även jag är lite drygt att lägga upp här därför agerar jag lika med telefon nummer och det går lika enkelt att skicka bilder där och dessutom fler
Ha en bra dag!
1776cc/weber 36x2

Håller med lill danne,man använder inte gärna Boxerville jag är inne mindre o mindre,tycks va en viss mindre grupp som styr o ställer o hackar på alla,inga nämda inga glömda,tycker ledningen har dålig koll o borde stänga av en del personer,GOD JUL. 
Det är väl början på slutet detta, vill minnas att det blev så här på förra vw forumet, minns inte va det hette men jargongen var likadan där innan man la ner det, tråkigt
23 2015-12-08 21:58:32 Senaste redigerad av MattsR (2015-12-08 22:00:11)
Jag träffar nästan bara på trevliga människor här. De flesta har jag inte träffat, men även de som jag träffat har varit jädrigt trevliga.
Kan nämna, utan inbördes ordning : GB, Foppa, Opec, Ghia64, Robin,Hp25 - ja faktiskt, Demian, Nico,Tony, Mogge, MickeP, ReineH, Janne, Franke, Gotobbe, Michaelth. Har säkert glömt någon - sorry i så fall.
Alla har varit ruskigt hjälpsamma.
jag tror på det som Henry Ford sa: Oavsett om du tror att du kan eller om du tror att du inte kan, kommer du att få rätt. man ser det man vill se - och då kom jag o tänka på Pompejus som alltid kommer man glada tillrop !
Tack
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.
Vad tråkigt att det har blivit såhär. Men de enda som kan förändra stämningen är ju vi!
Lägg ner alla sura kommentarer och så koncentrerar vi oss på den gemensamma glädjen,
Våra kära luftkylda vagnar!
Martin A
Det är väl början på slutet detta, vill minnas att det blev så här på förra vw forumet, minns inte va det hette men jargongen var likadan där innan man la ner det, tråkigt
Detta var väl ändå att ta i??? bara för några tröttmössor inte kan låta bli att kommentera en annons så ska väl inte allt fallera???? håller med MatsR