Spaan: Hatten av för dig som postar en tråd för Demians skull, men du ska veta att vi är fler som inte ser behovet i att skaffa sig fler behov (läs; "fler sociala nätverk"). Sen att du har tid med familj och hobby samtidigt är för mig en fantastisk kombination, ta inte det för givet, hur "liten" hobbyn än ter sig i de sammanhangen.
Phileas: När jag var som mest aktiv i garaget (typ 10 år sen), var jag även som mest avktiv på nätet, jag ser inget konstigt i och med det. Allt handlar om vanor och behov. Tror jag postade uppdateringar två, till tre gånger om dagen när det var som värst! För mig gick det "hand i hand". Sen vet jag inte om jag sett någon tråd från ditt håll, jag är dålig på att uppdatera mig, men det vore intressant att vet vad du pysslade med, du skriver ju en del här och var.
Björn och Pompejus: Frank är en stor förebild! Trevlig, jordnära, glad, konstruktiv, konstnärlig och med ett gott ideal. Känner man förakt inför den mannen, är det förmodligen avund. Trots att jag lever efter liknande ideal, dvs att hållbar, ätbar odling är en av mina stora hobbies (större än folkvagnar?) och det faktum att jag känner många "alternativare", är det med stor beundran jag ser honom vägleda de vilseförda på framtidens tåg. En ren njutning!
Jag är mer och mer inne på att göra det som är kul, och det är helt okej att meka framvagn eller svetsa tröskel om man har sällskap, ungefär som att diska eller städa. Men man hittar på annat i livet och det måste få ha sin gilla gång. Nu är det annat som gäller för mig (för det mesta), men var håller alla nyckläckta begåvningar till, "Insta", FB eller "kvitter"?
Viktig och kul tråd, återigen. Nu känner man att forumet "lever"! Hurra! 
Grinder and paint, makes me the welder I ain't