1 Senaste redigerad av Hangover (2015-12-02 23:11:59)

Söker ngn i Stockholm med en T1 eller T2 buss som skulle kunna tänka sig att köra dottern, fyller 25 år i december som en kul grej. Stora Essingen till Bromma. Hon har alltid velat åka i en så'n. Ersättning förståss. Mvh och undran farsgubben Pontus.

2

*bump*

Detta måste bara få respons!!! å BRA desutom ICQ/ae
En annan bor ju typ 22 mil därifrån så... nope ICQ/ac

Varför just 25:e Dec? Bröllop?

3

Julklapp kanske ICQ/ad

4

Tror de flesta har sina vagnar avställda, så det blir mer än bara "låna ut", kanske måste man; ställa på, hämta, tanka, fylla luft, kolla olja osv osv innan man är "på banan", sen ska fordonet troligast framföras på sommarsulor, något som alltid känns olustigt och speciellt i Stockholmstrafiken (även om det troligtvis är rätt lugnt på vägarna just den 25e).

Vet folk som ställt upp på filminspelningar mitt i vintern, så det finns onekligen de som mot rätt summa pengar, kan tänka sig att veva igång bussen mitt i vintern.

Själv hade jag gärna ställt upp om det var på sommaren och om jag inte nyligen haft ett växellådsras.

Men lycka til i sökandet, kanske är det någon som fortfarande är ute och åker i regionen?

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

5

Hur många är det som skall med? Bara en?

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

6

Bergau. En eller två, inte klart riktigt. Tanken är att hon ska till Bromma där hon ska testa vertikal vindtunnel ! En frifallsimulator....och det hade varit riktigt häftigt med bussåka innan.

7

Bra väder under nästa vecka, dvs ingen snö ICQ/ab ngn som har bussen igång fortfarande ? Hörde talas om en dam +70 med en T1:a i Uppsala......ägt bilen sedan den var ny. Fantastiskt ! Ngn som känner henne ?

8

Dessvärre är bussen vår fortfarande inne på service.. Så jag kan dessvärre inte hjälpa! Sorry!

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club