Modern cars are nothing but visual pollution !
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Front page news
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara

Schysst! Det blir helt klart ett besök nästa gång jag har vägarna förbi! 
Såg artikeln, kul!!
Kul, Rainer! o Lycka till fortsättningsvis!
Grattis! Och vilken roligt skriven artikel!
Riktigt kul läste den just och vi vill förstås ha dig kvar här på Söder 
Grattis, du lever drömmen 
200 bilar på ett år.. hinner du skruva nått åt dig själv ?
Åhh vad roligt Rainier, du förtjänar uppmärksamhet! Jag är riktigt glad över att det finns sådana som dig, även om jag inte använder mig av dina tjänster särskilt ofta! Det är mysigt att ha den pittoreska folkalunden på moppeavstånd hemifrån.
Sen måste jag inflika en kommentar på det där sista som står i artikeln. Jag har förståelse för att du har respekt för grannarna, men jag kan också snea ur på folk som bor i stan och inte tål lite ljud. Vill man ha det lugnt omkring sig får man flytta ut på landet. Jag hör hellre hammarslag kl 9 en vardagskväll, än ett berusat bråk kl 3 på natten. Och vilket är vanligast på söder? Nybildande av bostadsrätter, ökad privatisering osv leder till en mer steril och död stadsbild, folk skjuter sig själva i foten, till slut är det de som bor i en sovstad, medan förorten lever mer än någonsin.
200 bilar på ett år.. hinner du skruva nått åt dig själv ?
Inte riktigt, mitt Split projekt står still sedan 2008 
Men nu ska jag prioritera Alfasudden, för att jag vill köra den innan sommarn tar slut 
Åhh vad roligt Rainier, du förtjänar uppmärksamhet! Jag är riktigt glad över att det finns sådana som dig, även om jag inte använder mig av dina tjänster särskilt ofta! Det är mysigt att ha den pittoreska folkalunden på moppeavstånd hemifrån.
![]()
Sen måste jag inflika en kommentar på det där sista som står i artikeln. Jag har förståelse för att du har respekt för grannarna, men jag kan också snea ur på folk som bor i stan och inte tål lite ljud. Vill man ha det lugnt omkring sig får man flytta ut på landet. Jag hör hellre hammarslag kl 9 en vardagskväll, än ett berusat bråk kl 3 på natten. Och vilket är vanligast på söder? Nybildande av bostadsrätter, ökad privatisering osv leder till en mer steril och död stadsbild, folk skjuter sig själva i foten, till slut är det de som bor i en sovstad, medan förorten lever mer än någonsin.
Det hållar jag med om. På Essingen renoverade vi vårt kök och slipade fönsterramarna. Klockan var 19:45 och en granne kom och klagade eftersom hennes små barn försökte sova. Hallå.... flytt till en stuga mitt i skogen då !
Men i fallet av verkstan, så provkörde jag en trimmad Bubbla kl. 00:30 
En annan gång på en lördag så justerade jag en Bubbla med stinger ute och gasade rejällt. Och eftersom verkstan finns mellan två höga lägenhetshus, ekade det ordentligt och det var inte uppskattat av folk som satt på balkongarna och åt middag... 
Grattis till artikeln Rainier! Så nu är du också blivit en Söderprofil.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Front page news
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.