Vad är det som är så svårt för just fyrkantsfolket att skilja mellan ett projekt åt med ett icke projekt...?
Var är det går fel och finns det något man kan göra för att förtydliga/ göra situationen bättre?
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » T3 (T25), "fyrkantsbussar" » Annonser.....
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vad är det som är så svårt för just fyrkantsfolket att skilja mellan ett projekt åt med ett icke projekt...?
Var är det går fel och finns det något man kan göra för att förtydliga/ göra situationen bättre?
Que?
Que?
Tappat räkningen för länge sen hur många annonser och vanliga inlägg man flyttat från projektdelen... 
Läskunnig?
O jag har tappat räkningen hur många gånger jag försökt hjälpa till
Jag tycker inte mig se samma ström av annonstrådar i projektkategorier nån annanstans på forumet, det är därför jag skrev.
Verkar som det bara är T3sektionen det gäller.
Vad är det som upplevs så rörigt när man ska lägga in en ny tråd? Hur upplever ni andra det?
aa jag är med på vad ni menar. men ifall ni vi ska vara övertydliga kanske det är bäst att istället för att skriva annonsen skriva
Allt fyrkantsbuss-material postas i denna tråd. Tekniskt, köp/sälj annonser, bilder osv. Har du ett T3-projekt postar du detta i projekttråden för fyrkantsbussar. Tack!
Ni verkar vara väldigt fyrkantiga angående detta 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » T3 (T25), "fyrkantsbussar" » Annonser.....
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.