Hoppsan, sorry Falkenberg och övriga Boxervillare!
Jag ska bättra mig!
Äh, det gör absolut ingenting! I och med denna konversation har vi ju hamnat på sidan 4 - mycket snabbare att ladda ner ju
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hoppsan, sorry Falkenberg och övriga Boxervillare!
Jag ska bättra mig!
Äh, det gör absolut ingenting! I och med denna konversation har vi ju hamnat på sidan 4 - mycket snabbare att ladda ner ju
Erik-642 skrev:Gruvborg skrev:En BD från Töcksfors
http://i53.tinypic.com/i5bqms.jpg
http://i55.tinypic.com/1r9r93.jpgÄr inte det där en av dom äldsta i Svergie?
Jo de var väl det tror ja.. har inte varit där sen kortet togs. tror den blev plundrad av nån efter att vi la ut korten på MB.
Men jag tror den ligger kvar som på bilden..
Alltså... den där har ju orginalbakruta. Om inte den är väldigt proffsigt ditsatt så är den helt klar inte äldst. Men rätta mej om jag har fel. Mars 51 kom väll ändå bakrutan.
Gruvborg skrev:Erik-642 skrev:Är inte det där en av dom äldsta i Svergie?
Jo de var väl det tror ja.. har inte varit där sen kortet togs. tror den blev plundrad av nån efter att vi la ut korten på MB.
Men jag tror den ligger kvar som på bilden..Alltså... den där har ju orginalbakruta. Om inte den är väldigt proffsigt ditsatt så är den helt klar inte äldst. Men rätta mej om jag har fel. Mars 51 kom väll ändå bakrutan.
Var väl världens äldsta högerstyrda när den hittades?
grop skrev:Gruvborg skrev:Jo de var väl det tror ja.. har inte varit där sen kortet togs. tror den blev plundrad av nån efter att vi la ut korten på MB.
Men jag tror den ligger kvar som på bilden..Alltså... den där har ju orginalbakruta. Om inte den är väldigt proffsigt ditsatt så är den helt klar inte äldst. Men rätta mej om jag har fel. Mars 51 kom väll ändå bakrutan.
Jaja... var det just högerstyrt så ska jag inte lägga mej i.
Nyna, är det Strandskogens Bildemontering?
bdagman skrev:grop skrev:Alltså... den där har ju orginalbakruta. Om inte den är väldigt proffsigt ditsatt så är den helt klar inte äldst. Men rätta mej om jag har fel. Mars 51 kom väll ändå bakrutan.
Jaja... var det just högerstyrt så ska jag inte lägga mej i.
Den är tillverkad 1952.
Den här tråden gillar jag, så i väntan på ny skrotspanings säsong så postar jag lite bilder från tidigare skrotsafaris och bärgningar
Barndoor vrak
-64 panel
-59 (finsk)panel
-66 panel
-73 EH
-67 EH widebed
-63 panel
fortsättning följer...
Nilzon - -67 EH widebed såg väl inte riktigt ut att passa i skrot kategorin?
Fast vi har kanske olika syn på skrot
Nyna, är det Strandskogens Bildemontering?
Tror denna hette Lorentssons bil och metallskrot, men det kanske är samma?. Den ligger ca 5-10km norr om Färjestaden.
Den verkade ju inte helt körd ändå. Byt tak på karossen, vetja!
Är det därifrån dina dubbla bakrutor kommer ifrån
25hpman: det är tänkt så, ska dra hem den då snön försvinner..
lappstockholmarn: nej,hade först tänkt ta dom från den här men sen när jag va inne i sista ryckets klubblokal kom det fram en gubbe som sa att han hade nå grejjen från en 50 liggandes dvs bakrute biten, baklucka(oval),lister, framlucka,sidoruter ,framlyktor och annat smått å gott .Köpte av han allt detta . gubben heter urban nåvall och han bor i Karlsgård
Okey! Men du då kanske man för köpa av dig splitbubblan på rot eller byta med nån annat objekt jag har?
vi ser ju .. mycket möjligt att den här karossen blir till salu
Hojta till isåfall. Hur går det med objektet? Klart till vårträffen eller
Hojta till isåfall. Hur går det med objektet? Klart till vårträffen eller
bilder finns i projekt tråden , ska försöka hinna
Nilzon - -67 EH widebed såg väl inte riktigt ut att passa i skrot kategorin?
Fast vi har kanske olika syn på skrot
Du har så rätt, lite för bra kanske den var.
Börjar med en lite sämre widebed idag istället
-57 soltakare
-57:a
Imponerande Nilzon ! Du verkar ju ha hittat en hel del du,finns det några kvar i skogarna kring dej ?
......................................................................................................
Spliten jag drog hem ifjol. Står i ladan och mognar lite mer...
Herregud nilsson, jag bor ju i Skellefteå, å det är ju inte långt till dig egentligen, men hitom vattnet finns inte några splitbussar kvar...
Har du hållit på länge å jaga dessa eller är dessa bilar hittade under de sista typ 2 åren eller?
Kul att se dej igen 50 cent !
Åter till Nilzon..
Kanske inte något för skrottråden, men då resten av bilen befinner sej under lager med bråte så vet man inte om det är skrot eller ej.
En ghia från 1960, orange men orginalfärgen ska vara grönmet. Kommer att grävas fram till våren.
Jag fick tips om en riktigt, riktigt gammal dubbelhytt, duvblå som stått ett bra tag. 60-talare.. Gubben hade tänkt skrota den men hade av någon anledning skjutit på det. Jag hade lovat tjejen att vara med henne idag men vad gör man om man får ett sådant tips!? Blåste iväg snabbare än blixten och när jag närmade mig gården så pumpade hjärtat snabbare och snabbare! Fasen det här kunde ju bara vara hur bra som helst!
Såklart var det ingen 60-talare men en ganska schysst sen bay EH.. Inte så farligt med rost (det jag kunde se) och motorn satt kvar.
Visst kan man bli besviken, när man byggt upp förhoppning hela dagen.....
Men, det var ju ingen ford pickis iallafall
Gissar på 76års mod om jag bara få fristajla gällande årsmodellen.
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.