1

Inser att marknaden för denna tingest är begränsad på detta forum, men jag tänkte ändå posta en annons här, så får vi se om den går vidare till blocket senare.

Det är en gedigen pjäs, elementet är av fabrikat MDS och jag är rädd att jag i dagsläget inte vet mer om det (tekniska specar), då det var länge sen jag köpte och körde det. Storleken är tolv tum och materialet i korgen är gjutjärn, så bara högtalaren väger 10-15kg!

Lådan i sin tur är basreflexkonstruktion och funkar riktigt bra för detta element. Den mäter 40 x 50 x37 cm och har något skav i ena hörnet. Konan i elementet har blivit reparerad en gång av en sakkunnig, därav det som ser ut som limrester. Senast den spelades, spelade den rent och snyggt, sen dess har den bara stått. Jag drev den med ett bryggkopplat 220W-steg och det gick att spela riktigt, riktigt högt med den!

En femhunka och den är din, mot att du hämtar den. Jag kan som vanligt leverera utmed vägen på sträckorna Sthlm-UA-Sala eller Sthlm-Enkpg-Sala efter avtalat möte. Har för mig bara elementet kostade ett antal sköna tusenlappar för tiotalet år sen!

http://ladda-upp.se/files/2015/b171863.jpg

Ring (jobbar udda tider ibland) noll-sju-tre-6123571 eller messa. PM eller mejl funkar också bra!

Mvh Kee

Grinder and paint, makes me the welder I ain't