Även om vi inte alls känner varann, så förefaller det som det bor en gammal Mercedes entusiast inom dig! Det är exakt sånna gubbar, som kommer fram till mig å frågar "När ska du renovera den här då" och knackar på taket på zwittern. Å det förfaller vara MB gubbar i heeeela CHF, iallafall när jag tittar på alla bilder och hör resonemanget. "Den här måste man ju totalrenovera, denna måste lackeras innan man kan cykla med den" (mm mm mm)
Tror du inte du skulle kunna försöka dutta i färg där du lägger igen hål, och på de delar som byts ut, och testa randa hjulen likt original stuk`?
Du vet väl vad antikrundan säger.... "Hade denna gustavianska byrån varit original så hade den varit intressant och värd jäääätemycket, men nu känns den mera som en IKEA möbel från 2011". Missförstå mig rätt, det är dina prylar, så du gör givetvis som du vill med dina prylar, men... Prova utmana å tänk utanför CHF boxen... 
Har du bild på de delar som ska på?
Kör hårt!
Min blogg:
www.50split.wordpress.comDet blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden