1 Senaste redigerad av utbys (2015-11-07 10:36:11)

Kommit till insikt att bussen blir kvar, har fler mil och mer saker att göra på bussen. Tack alla för visat intresse, trodde inte det skulle vara så intressant sent på säsongen ärligt talat.

Nästa projekt blir nya bromsar runt om och fortsätta putsa lite, byta en tröskel och kanske fixa batterihyllan. Behöver även få tag i ett tidsenligt gasolkök bak i bussen.

2

Tror det var 1974 som Poul Baden började använda plasthandtag o lås i sina inredningar o det visar ju att din inredning är av ett tidigare snitt. Har själv haft en POBA utrustad splittbuss från 1967.

POBA = PO-ul BA-den

( Ska själv köra upp en 71:a bay till Rättvik imorron, ska kanske ta din buss med hem på det tomma släpet... ICQ/ad )

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

25hpman skrev:

Tror det var 1974 som Poul Baden började använda plasthandtag o lås i sina inredningar o det visar ju att din inredning är av ett tidigare snitt. Har själv haft en POBA utrustad splittbuss från 1967.

POBA = PO-ul BA-den

( Ska själv köra upp en 71:a bay till Rättvik imorron, ska kanske ta din buss med hem på det tomma släpet... ICQ/ad )

Hehe gör så ICQ/ab

4

Pm

5

Nä bussen blir kvar, jag har insett att jag är inte klar med den och det blev en skitsommar med väder och jobb som tog bort motivationen.

6

utbys skrev:

Nä bussen blir kvar, jag har insett att jag är inte klar med den och det blev en skitsommar med väder och jobb som tog bort motivationen.

Good for you, tyckte väl det var lite väl tidigt  ICQ/ab

7

GB skrev:
utbys skrev:

Good for you, tyckte väl det var lite väl tidigt  ICQ/ab

ICQ/ag  ICQ/ag