Ev. till helgen så kommer jag köra med en tom biltransport från Rättvik o söderöver, tar nog svängen om Västerås.
Kan ta med nåt på returen.
Jag har en sits, underdel soffa i Borlänge hos GB och lite innerpaneler hos Nico i Västerås. Betalar gärna en sudd för o få dom söderut
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.
Ta med GBs buss hit, vore ju nice
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
Gör du nu en buss körklar innan du köper på dej fler.
En hel bil får man ju hämta hos säljaren, men att flacka runt o leta adresser som den värsta styckegodschaffisen gör jag inte...
Underdelen är OK, för den vet jag var den är. Dock får man väl se upp för Franke, då han verkar ha blivit lite "off" nuförtiden.
Godmorgon ! Förstår jag saken rätt om det är så att du kör från skåne norrut strax innan helgen ? Jag har en växellåda i malmö som skulle behöva komma till Sala, eller mälardalen iallafall... min säljare kanske kan leverera till dej, vars du nu är ? -Stefan
Örebro lär det bli, gillar inte den andra vägen.
Åstorp är slutstation.
Glöm inredningen, Nicko bor ju i Falköping o inte Västerås, fel av mig. Jättetacksam om du tar ner Underdelen. Ok att jag kontaktar Göran mao ?
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.
Hemse DK har 4 små rutor, som jag gärna skulle haft upp till rättvik, men frågan är ju om dom går få upp till swe före det?
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Hej. Jag pm:ar dej hemifrån på datorn ikväll om det går att hitta på nåt.. -Stefan
Glöm det. Han som har lådan var visst i Miami..