1

Tjenare,

Jag behöver en offentlig massa plåt till min ragtop jag håller på med! ICQ/ad  Endast karossplåt, trösklar, front mellanväggar å grejer, eventuellt om någon har en skapligt rostfri kaross som donator så är jag intresserad av det med.

Sugen att ta tag i svetsandet nu, så jag kollar lite om någon har nåt matnyttigt liggandes som hyllvärmare!  ICQ/ab

2

Inte en enda plåtbit som finns till övers? ICQ/ab

3

Jo, men du får nog speca lite bättre, samt var du bor.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

Ja det är ju en hel massa, kompletta värmekanaler, typ en hel front med innerskärmar reservhjulsbalja och allt, mellanvägg, en bit upp på a&b-stolpe.
Och Falun bor jag i! ICQ/ab

5

PM Sent .

You´ll never know...

6

Hejsan!

Jag har en hyfsad front kapad nånstans mitt i tankhålet, samt rep-plåt till A-stolpen! Slå en signal på 070-684 77 33 efter 17.30 vid intresse!
Grejerna finns på Gotland!

MVH: Hella

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

7

Jag har en hel delar med mig till Bad camberg kommande helg.
Blandannat trösklar,mellanvägg m.m

70:a Cab, Gazzer, Variant

8

Låter fint, tänkte kolla vad det finns för utbud på bad camber i helgen så får man se vad som går att skrapa ihop!