1

finns det någon här på forumet som kan arborra ett block till vettig peng?
har tidigare fått blocken bearbetad av "stickan " här på forumet, men inte lyckats få tag på honom nu?

tack på förhand/ oscar

2

Hans Landelius här på forumet fixar det

vw 1200 65a. vw 1302 72a.

3

Finns flera men det beror på var du bor.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

4

Nu lånar jag tråden litegrann..vet ni av nån som arborrar i Umeå eller Piteå-trakten?

//Wolvson   ---- Typ1 62:a ----

5

Nej, men det kostar 220kr att skicka det till exempelvis stickan med bussgods..     Stickan är förövrigt på semester i Thailand.. eller var häromdagen iallfall ICQ/ab

6

kaptenlundback skrev:

Nej, men det kostar 220kr att skicka det till exempelvis stickan med bussgods..     Stickan är förövrigt på semester i Thailand.. eller var häromdagen iallfall ICQ/ab

Det har du ju för tusan rätt i, då kan det ju vara värt dom slantarna och få jobbet bra gjort! ICQ/ab

//Wolvson   ---- Typ1 62:a ----

7

Håkan Lundahl i Boden har borrat åt mig. Inte Piteå eller Umeå men halvnära Pite iallafall.

Man vet inte att man inte kan innan man provat.

8

När vi ändå pratar arborrning, någon som vet någon som kan arborra porsche 356 block, har ett par liggandes som jag tänkte bygga på.

Life is a bitch and then you die

9

Stickan är hemma nu.

Iwdal kolla med Landelius

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G