Dags att göra slag i saken..kommer köra bilen t.o m onsdag nästa vecka,sedan säljs bilen antingen här på forumet(öppen budgivning i tråden med stopp söndag kl 18.00) eller via Blocket(från måndag) om bilen fortfarande ej är såld..finns inget intresse efter onsdag via forum eller Blocket skrotar jag bilen och plockar av alla M-specifika detaljer(stolar,ratt,stötf)m.m..
Budgivning startar på 5.000 SEK,rostfria dörrar och baklucka finns,men säljs separat efter överenskommelse..säljs i befintligt skick,fel finns..AC urkopplad,fläktmotstånd def,går endast på hög hastighet och bakhjulslager morrar annars fungerar det mesta..besiktigad utan anmärkning så långt tillbaka så jag inte riktigt minns när senaste anmärkningen var..
Har kört bilen hela tiden sedan jag köpte den-95 och har aldrig varit avställd,olja bytt 2 ggr om året oavsett körsträcka och automatlåda byttes -97.Mätarställning snart 32'-mil..
Vore kul om den kom till nytta för någon och att den först och främst hamnade hos någon forummedlem,vore synd om den styckas upp,men fungerar inget annat får det bli så.. 
I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..