Kompisen har tyvärr fått sin 55:a soltak totalt sönderblästrad av en riktig klåpare... Söker därför dörrar o paneler eller tom komplett kaross/bil att kapa i.Han behöver även sittdel till baksätet oavsett skick och lite annat smått.
Bussigt om du hör av dig med vad du har, hämtning kan hämtas vart som i landet.
Hejsan!
Har Du lust att ta Dig till Gotland, så har jag dörrar, bakre kaross-sidor inkl hjulhus, och motorlucka liggande!
Maila vid ev intresse!
MVH: Hella
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)
Är det en tidig eller sen 55:a ?
Akta dej, Magnus...vi har en Vingmutter här som blir helvild så fort man skriver, det du frågade om. 
Akta dej, Magnus...vi har en Vingmutter här som blir helvild så fort man skriver, det du frågade om.
Vad detta ett internt skämt Tomas, eller vad menar du? Det är till en tidigt 55:-a
Jag menar förstås Svwärker, som så enträget stångar sin panna blodig för den icke existerande "sena 55:an", är det en 55:a så är den i det "tidiga" utförandet, men har bilen det "sena" utförandet, ja då snackar vi -56 års modell. Denna info spyr Svwärker ut över alla på ett icke pedagogiskt sätt, utan han talar gärna om vilken idiot man är på samma gång. Så subtilt o smidigt, som bara han kan.
Och det skall komma från den som uppfann subtilt och smidigt. Kasta sten i glashus räcker nog inte som beskrivning här. Slå upp ordet självinsikt så närmar vi oss målet.
Pajkastning och påhopp leder inte forumet framåt....
Brytpunkt i fråga om 55:or gäller t ex dörrar och dörrlås, som såg ut så här tills -55 (bild min 50:a) sedan blev de "släta" och annat dörrlås fram till 60-talet.

Pajkastning och påhopp leder inte forumet framåt....
Vart klickar man på "Gilla"...???

O vad hände med min köpesannons tänker jag..
Det är alltså jag som behövde dörrar enligt bilden här ovan då 
Jag förstår hur du tänker. jag tyckte bara att påhopp som stått en längre tid ej får gå oemotsagda. Mitt förslag är att moderatorerna tar bort alla inlägg i en köpes eller säljesannons som inte har med ämnet att göra tex Ball bil om jag bara hade stålar hade jag köpt. Eller Va dyrt finns billiga på tradera. Sån skit vill man inte ha på köpes eller säljes. Ther are more than one way to skin a cat.