1

Har en riktigt fin 1302'a. Ingen rost under eller över, taskog lack på framskärmarna annars fin i lacken även om den är matt:) miltalet på 7500mil ser ut att stämma om man ser till pedalgummin och liknande, tidigare oskruvad bil där T.o.m. Täcklocket för radiohålet är kvar. Hittar inga gamla lagningar under bilen och besiktningsmannen letade rost med sin hacka ett bra tag innan han gav upp och konstaterade att "det va en jä**igt frisk bubbla!" f.ö. Besiktad 2 år framöver och används dagligen.. Kända fel är luft i bromsarna, den tar men långt ner så jag dubbeltrampar nu pga brist på tid att skruva. Förra ägaren har bytt slangar och rör, allt är tätt, inga läckage så antagligen har han inte skruvat ut bromsbackarna vid luftning.. Går lite taskigt, fullt körbar men skulle antgligen behöva gå upp i huvudmunstycket.
Enbart intresserad av byte mot skattebefriad bil dock något moderna än denna då jag är trött på gnäll om bristande värme och annat som hör till gamla bubblor! Gärna en golf eller helst en mercedes!

Porsche 911
Alfa romeo 159 sw
Vw lt31 lastbil -79
Ford transit husbil -76
Harley shovelhead - 80
Harley wl bobber -42. Mm.

2

Var finns bilen och vad har du för bytesvärde?

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

3

Säffle, Södra Värmland.. Runt 15tusen. Det Är vad jag själv har gett för den ink. Endel delar och besiktning och dyligt.. Sen beror det ju helt på bytesbilen,en w126 som står på blocket för sig 10.000, är värd mer för mig än en jetta nån begär 20 för..

Porsche 911
Alfa romeo 159 sw
Vw lt31 lastbil -79
Ford transit husbil -76
Harley shovelhead - 80

4

Kan även lägga några tusen emellan vid rätt bil! Allt är av intresse så länge det är körbart, inte för mkt rost och skattebfriat.. Amazon eller 142a står tydligen högt på listan.

Porsche 911
Alfa romeo 159 sw
Vw lt31 lastbil -79
Ford transit husbil -76
Harley shovelhead - 80

5

Fortfarande intresserad av att byta bort bubblan. Håller för närvarande på att serva motorn med nya packningar och mira fräsning av ventiler och säten.. Kommer byta urtrampningslager då det skottade förut. Lameller såg fina ut så dom får sitta i.. Så förhoppningsvis kommer den gå som en klocka i slutet på veckan.. Allt såg väldigt fint ut och ringar och kolvar va inom spelen i min bok.. Cylindrar ser ny honade ut, har kort på allt..
Säger emot mig själv oxå, bytes gärna mot en Saab! Dock enbart en 95/96 v4:) eller kanske en taunus med v4?:)

Porsche 911
Alfa romeo 159 sw
Vw lt31 lastbil -79
Ford transit husbil -76
Harley shovelhead - 80