Risigt 57 objekt med soltak, plus extra oval/soltak tak skall säljas. Kul grej är att original motorblock finns kvar (motor nr dokumenterat i servicebok) samt ursprungligt registreringspapper och plåtskylt med första ägarens namn (guldsmed). Karossen är väldigt rostig men plattan verkar ganska ok. Är komplett, men allt behöver fixas. Även en hel del med delar från skrotad 56:a finns.
Vad ska jag begära för det här?
Köper gärna klockan med galler av dig.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Sorry, glömde skriva att allt skall säljas tillsammans. inga undantag.
Gör inget,frågan är fri.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Ser även ut att vara ett extra soltak? Klockan och taket kan handla om 5000 styck, så överväg sälj det separat.
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)
20K
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Vart står bilen/grejerna? 
Volkswagen Standard Microbus PGSG -57
Volkswagen kombi 2-23 -53 (Barndoor) "Fyffes"
Ac Volks.
I Sandika, strax söder om Östhammar.
Finns det möjlighet att få ta en titt på grejorna? Bor i Östhammar och kan ta mig till sandiks nästan när som helst.
Det kan ordnas.
Jag finns på 0730561478
Peter
Jag är intresserad!
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Jag skulle vilja påstå att klockpanel o löst 56a soltak, samt en Ra-Bambus hylla ska kosta 20K herr Sundström. Då är bubblan gratis.
Jag hade lagt upp bilen o de svåra delarna var för sej på Tradera. Då får du ut mest, o glöm då inte acceptera bud från utlandet.
Behöver du hjälp med en fair prissättning så kan jag komma upp o hjälpa dej en kväll. Ta inga förhastade beslut, fast att folk säger "Kom igen nu, ska vi göra affär??"
Tack för all hjälp. både ni som svarat på inlägget och ni som ringt mig.
Om det blir aktuellt med budgivning så kommer bilen att läggas ut under annonser.
Vissa delar från 56an som tex klockan kommer troligen att läggas ut för försäljning under dom närmaste veckorna.
Är det en perohaus klocka
Bilen och klockan är nu sålda.