1

99% komplett reservdelsbil säljes om jag får ett ok bud. Bilen kan fraktas längs e4 från umeå till Stockholm i mitten av oktober. Har dessvärre inga bilder. Färg  mandarinorange, hyfsad inredning, lite rost men inte hopplös att få bil av heller. Pris bud över 3000:- (frakt inngår då mellan Umeå och Stockholm) Kör från Storuman så inlandsvägen kan också fungera. Jag tycker bilen är värd 5-6000, men vi får se vad intressen ligger på. ICQ/ab

2

hejsan, hur mycket rost är det?skärmar?skärmkanter? golv?hjulhus? mm? funktion motor å låda? bromsar? hur länge har den stått stilla? ute eller inne?mm.mm
till att börja med. ICQ/ab  mvh/micke  070 646 03 76

3

finns den i umeå?

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

4

Hej, skall ta några bilder förhoppningsvis nästa lørdag. Den står i Storuman, var en samlare som tagit hand om den och sett till att motor fick motionerat varje sommar, men nu är det säkert 4-5 år sedan den sist var igång. Inte galet med rost men lite är det. Står ute gott ventilerat med luft under plattan;-)