6500mil och har inte rundet på dom 10000 än
Pilar och nån sorts av musören..

27 2011-07-06 22:15:33 Senaste redigerad av 25hpman (2011-07-06 22:17:06)
Det vet du väl att alla danska gamla bilar har såna extra blinkers?
(mätaren slår runt vid 10´)
Och det sitter en "Lillesö" benknäckare i den...
nä.. vet inget om danska bilar.. jag hämtar normalt mitt skit i Sverige
Har set "lillesö´n" och den har har kvar 3500mil till den slår runt första gangen 
Har du bestämt dig för vilken du skulle sälja till mig? 
Hehe
jag må hitta ut av vad for en jag själv skal bruka...
Stort grattis!! Mer bilder!!!
Kommer når dom bliivar hämtat. Dom står for trangt till och knipsa bra bilder 
Tack tack...ser fram imot avhämtningen också,. har en vecka med dottern nu, men straks etter.. 
Grattis! Visst är det väl mindre långt att åka, nu när du fyndar i hemlandet, istället för att åka genom hela sverige för att handla bilar...
Hoppas på få se goffen på vägen snart! 
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Den skal bara fixa bromsar, och regskyltar på, så är den klar. Men jag saknar ju lite roadtrippen i det, men jag får nöjes med färgen 2 timmar värja väg, så det får gå 
Är det på Bornholm?
Nope... Samsö..
Faan vad jag är sugen på roadtripp 
Får nog åka och titta till några vrak som man vet om bara för att stilla begäret
Ser fram emot fler bilder sen Lars
Dom kommer.. sjalvklart skal det inte väre lätt. Der är musikfestival på samsö nästa vecka, och allt såld utt på färgen
Göran: vad är det for någon vrak... jag vill med.. 
Så har jag värit på Samsö och hämta ett par bilar
Vi fick ett par billetter till och gå ombord, och vi ställde släpet kalundborg och tog avsted. Nästen to timar på en båd... Jag vaknade kl 5 kunde inte sova mer, da jag var så spändt.
Mange bilder er fotad, någon bra, andra inte så bra, och kanske ett par dubletter. Men orkar inte sortera..
Da vi gick i land på Samsö, är något av det första som fangar mitt blik denne fina buss.

Vi går videra och der står en gubbe och råber. Det visar sig at Björn (min mors mand) kännar gubben. Han ägar nu en restaurant på Samsö. Vi pratar med honom, och fortäller varfor vi är der. Han bliver helt vild, och tilbyder ett lift till stället. (800-1000 meter ifrån hamnen) Vi tackar självklart ja, och körar upp. 

Gubben på bilderna är honom vi mötte. Han joobbade jäkligt hårdt med och hjälpa, så han var bra och ha med.
Nu först såg jag denna tråd. GRATTIS Lars att du äntligen fått tag i en bil och inte blivit av med dom i sista stund som det varit tidigare!
Ska bli kul sedan att få se vad du lägger ut för härliga bilder på bilarna.
Sista gangen golfen står i garage på Samsö. Och den flotte fyr vid fronten av golfen är jag.

Och her ser bilen dagens lys första gangen i 11 år. Bromsarne hade sat sig lite, så vi måtte ha hjälp av en traktor. Alla däckene holdt luft.

Nu kunde man for första gangen komme när bubblan, da der inte var mycket plats da golfen var der.
Var tvungen at ha denne med på bild.

Luft skulle denne också ha, da den for första gangen sen ´85 ska se dagans ljus.
Vi måtte lyfta den utt ifrån väggen, da den stod så nära, om man vippede den upp i sidan med domkraften stödte den imot.
Första gangen ute. Tyvärr fel bakljus. Men den rullade utt utan hjälp ifrån traktoren, da den var jäkligt lätt och skubbe.
What up...

Rost finnes på den tyvärr
Men intet Vildt
Batteribotten
Och klar till avgang

Så är den avsted.