Tråden med bilder
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=23701
Kan säljas hel eller i delar, växellådan kommer jag behålla... Bara å fråga om ni undrar över nått.
/Micke
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilar säljes » SÅLD: Oval 56'a projekt med ilagt (orginal VW) soltak
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tråden med bilder
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=23701
Kan säljas hel eller i delar, växellådan kommer jag behålla... Bara å fråga om ni undrar över nått.
/Micke
pris på projektet??
Beror väl lite på vad som ska ingå, det "mesta" ska finnas för att sätta ihop den. Ja förutom motor å låda då

Fan, jag behöver nån mer som kämpar med oval renovering som inspiration...
Hsr sendt pm
Inget nytt Rogga men sugen på något mer färdigt... ska jag fortsätta i den här takten så dröjer de måååånga år innan de blir klart tyvärr. Så byte är såklart också intressant. Fullt upp med nytt jobb nu så ska försöka svara alla som PM't vid tillfälle.
Blir gärna din "vingpartner",hoppas på att det blir lite verksamhet på ovalen i vinter så det kan bli en tråd.. 
GB skrev:Fan, jag behöver nån mer som kämpar med oval renovering som inspiration...
Blir gärna din "vingpartner",hoppas på att det blir lite verksamhet på ovalen i vinter så det kan bli en tråd..
kommer behövas, tvivlen kommer konstant om man klarar av det...
Sorry för OT MrIcka, borde inte vara svårsåld.
Allt går(utom riktigt små barn..),vad har du för planer..brukar tjata om "lite i taget,så kommer man långt"..sätt upp ett mål,hinner du bara hälften är inte det hela världen..med den inställningen blir det så kravlöst att man inte tröttnar..lovar att stötta om jag kan!
Själv är jag glad om jag kan avsluta mina trädgårdprojekt för året,så ger det sig nog med byggstarten på ovalen,ska bara skruva ihop bussmotorn först så ska vi se..trådar både på bussen och ovalen har jag lovat många,men det får bli i sista hand tror jag.. 
Jag gör också massa annat,,, ny verkstad/lackbox/blästerrum Hessich kommer närmare !
Har du lust att ringa angående bubblan? Mvh.Josef 0702160975. Tack på förhand.
Behåll! 
vi är fler som kämpar med oval och soltak
Blir troligen bortbytt mot ett nytt projekt... får se när det blir tillsalu då 
Blir troligen bortbytt mot ett nytt projekt... får se när det blir tillsalu då
Då gissar jag på Tony... 
MrIcka skrev:Blir troligen bortbytt mot ett nytt projekt... får se när det blir tillsalu då
Då gissar jag på Tony...
Tror Icka syftar på den objektet han byter till sig. 
GB skrev:MrIcka skrev:Blir troligen bortbytt mot ett nytt projekt... får se när det blir tillsalu då
Då gissar jag på Tony...
Tror Icka syftar på den objektet han byter till sig.
Aaaaaah... 
Haha, jo precis mitt nya... får väl se när man lessnar ur på de 
Tjena
Köper bilen om det är rätt pengar,
Ring Robert 0730-300000
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilar säljes » SÅLD: Oval 56'a projekt med ilagt (orginal VW) soltak
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.