Hittade en lunta papper i botten på en låda på Rättviks veteranmarknad, den heter handbok för självbyggare campinginredning från Campman för VW bay window buss. Han bara bläddra igenom den som hastigast på plats, men såg att det fanns lite olika moduler du kunde bygga beroende på hur du ville ha inredningen. Det som var roligast vara att alla mått och skivbitar finns väl beskrivna i detalj, alltså perfekt ifall du vill bygga din egen inredning. Vet inte hur aktuellt detta är idag, men kanske någon kan ha användning av alla dessa ritningar. Om inte annat kanske det kan fungera som inspiration, lägger upp den här i tron att jag inte bryter mot någon copyright regel. Vad jag kan se så verkar den vara komplett eller åtminstone i det närmaste komplett, tror jag fick till ordningen på papperen också. Om någon skulle vilja ha en papperskopia kan jag ordna det till självkostnadspris, hör av er via PM i så fall.
Manual för nedladdning:
https://www.dropbox.com/s/555uumibffxp5 … n.pdf?dl=0
Edit: Har tagit bort dom tungladdade bilderna och lagt till en länk för nedladdning av pdf istället.
/foppa

skickar pm
Grymt Foppa! Ska just sätta igång med att bygga inredning i min bay och skulle verkligen uppskatta om du kunde skicka över pdf:n till min mail: