Härligt jobbat, men kan någon förklara för mig varför man inte får/kan besikta på en gång...
/fippa
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Panelbuss 64/55 MarkII
Sidor Föregående 1 2 3 4 5
Du måste logga in eller registrera för att svara
Härligt jobbat, men kan någon förklara för mig varför man inte får/kan besikta på en gång...
/fippa
Grattis bra jobbat!!!! 
Foppa, man kan ju inte boka en besiktningstid när man inte har ett regnummer och det är ju inte säkert man får det
sen är dom schyssta och har tid så kan dom göra det efter en godkänd regbesiktning 
Bara vänta på plåtar och boka besiktning nu Singe, så ska vi ut och åka sen 
Foppa, man kan ju inte boka en besiktningstid när man inte har ett regnummer och det är ju inte säkert man får det
sen är dom schyssta och har tid så kan dom göra det efter en godkänd regbesiktning
Vart ska vi åka? Jag bor i Borlänge skä ingenstans...drar bara olja!!!
GB skrev:Foppa, man kan ju inte boka en besiktningstid när man inte har ett regnummer och det är ju inte säkert man får det
Bara vänta på plåtar och boka besiktning nu Singe, så ska vi ut och åka senVart ska vi åka? Jag bor i Borlänge skä ingenstans...drar bara olja!!!
Torsång, lagom sträcka och brakar skiten ihop bor Demian halvvägs så man kan lämpa av böset...
Hm OK jag förstår problematiken, men jag tycker ändå att regbesiktning+besikting kunde göras samtidigt. Känns som dom båda sakerna går i varann. Jaja kul att det gick bra i alla fall, så plåtar sen besiktning då...
/foppa
Ursäkta kladdet i tråden, men jag fick förfrågan när jag bokade regbesiktning om jag ville ha kontrollbesiktning på samma gång, och det var bilprovningen.
End of discussion 
Ursäkta kladdet i tråden, men jag fick förfrågan när jag bokade regbesiktning om jag ville ha kontrollbesiktning på samma gång, och det var bilprovningen.
End of discussion
OK då är det alltså upp till stationen, hade fått för mig att det inte gick. Då var det klargjort, ursäkta för kladdet i projekttråden...
/foppa
Stort Grattis ! 

Stort Grattis !
Tackar!
Se så glad skäggapan är efter att vart och besiktat och endast fått anmärkning på för hög ljusbild som han redan visste om innan han åkte in... och skåpet drar på så in i...så fronten lyfter... eller...

Se så glad skäggapan är efter att vart och besiktat och endast fått anmärkning på för hög ljusbild som han redan visste om innan han åkte in... och skåpet drar på så in i...så fronten lyfter... eller...
![]()
Jo...nått sånt!!! 
Sidor Föregående 1 2 3 4 5
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Panelbuss 64/55 MarkII
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.