Snart är det lördag whohooo
Oh yes! fast för några börjar det redan idag 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » R.I.P BAD CAMBER – HAIL BOXERVILLE CHILL & GRILL!
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Snart är det lördag whohooo
Oh yes! fast för några börjar det redan idag 
Nu äre nära...
Solen skiner från klarblå himmel och allt är i full swing
varmt välkomna allihop!!!
Gomorron kompisar hur verkar vädret idag!!??? 

STOOOR eloge till arrangörerna för denna eminenta träff, bra jobbat och kul att så många dök upp trots den bistra väderleksrapporten som tyvärr visade sig stämma. Det var helt ok att krypa till kojs på scampingen i vår Gipsy, torrt och varmt
Då är alla glåpord och trakasserier glömda 
Finns risk att vi dyker upp nästa år också.
Lev och må väl.
Och från arrangörsstaben vi vill rikta ett ännu större SUPERTACK till alla er fantastiska entusiaster som stirrar väderleksrapporten blint i vitögat och säger: "Vädret skrämmer mig inte - jag ska fan på VW-träff!" Vi hade ju lyckats lösa så att både matplats, "lounge" och kiosk var under tak så vi iaf lyckades hålla oss torra när regnet gjorde sig påmint framåt på lördagskvällen, och det kändes riktigt bra. Vem bryr sig om regn när det bara finns VWänner så långt ögat når?
Totalt 105 luftkylda ekipage och en karavan på 65 bilar lämnar inte ett arrangörsöga torrt (och då hade regnet faktiskt inte kommit än...!)
Största möjliga tack till alla besökare, medarrangörer, dagsgäster... helt enkelt alla ni som såg till att Boxerville Chill & Grill 2015 blev en riktigt fullträff. Varmt välkomna nästa år igen... vi ses! 
Tack! Lasse, Jonas, Göran, Kalle och Gustaf med familjer för en väl genomförd träff, tillsammans med alla glada besökare så blev det en kanontillställning trots att vädret gjorde sitt bästa för att försöka förstöra. Det nya temat kändes nytt och fräscht och med årets träff som en erfarenhet så kommer detta bli skitbra framöver...
Vill också be om ursäkt för att jag försökte sabba karavanen från Max när pickupen bestämde sig för att sluta fungera precis innan rondellen vid kupolen, vart ju lite småkaos kan man säga...
Passar på att tacka er som lånade ut grejer, bogserade och stannade för att hjälpa tack också till Demian som jagade fram mitt telefonnummer och försäkrade sig om att allt gått bra.
Vi syns nästa år...
/foppa
Man känner sig lite svinig då man drar ifrån folk som fått fel på bilarna. Först värmlänningarna vid Max och sedan dig i rondellen. Så gör man ju egentligen inte. Men jag tror det hade varit mer stressande för er om hela karavanen fått vänta...
Men det löste sig bra. Ni fick ju hjälp och kom ikapp
-Foppa, jag kom på att reläet till bränslepumpen brukar kunna krångla. Det sitter till höger i motorutrymmet. Det är lätt gjort att koppla förbi det med en kabel. Om det nu inte var det, så är det ändå bra att ta reda på vilka kablar som ska bryggas om du får nått stopp i framtiden.
Kanske läge att utse servicebilar som åker sist i karavanen med uppgift att stanna vid ev haveri tills nästa år. 
Håller med om att hålla hela karavanen inte skulle fungera i praktiken, vart ju nog med kaos ändå då jag fick stopp på absolut sämsta stället. Huvudsaken att det löste sig till träffen skulle jag ju till på ett eller annat sätt, men det hade ju inte känts så bra att behöva lämna bilen.
Bra att du sa det om reläet hade inte tänkt på det, kan vara det som knasat. Fick ju problem efter att jag bytte fördelare också förra veckan, det visade ju sig tillslut att den inte fick soppa. Då hoppade det helt plötsligt igång men tänkte inget mer på det, tänkte att det var något tillfälligt fel och var glad att det löste sig då. Men med detta i färskt minne ska jag kolla upp det reläet och ev. byta ut det, bra som du säger att ha koll på vilket det är och hur man kan brygga det. Med en liten slangbit i en flaska kan du ju också kolla om den verkligen får soppa, finns ju ett litet uttag för det på vänstra sidan i övre hörnet.
/foppa
Vill även jag tacka för en mycket trevlig tillställning, var inte sista gången man besöker den. Dock har sonen insisterat på att han vill ha en combicamp att sova i he he
Stort tack från Micke P med son(Jacob)
Hallå på er! Det finns lite träfftröjor kvar att köpa för den som är intresserad. Maila mig om du vill köpa en eller flera: jonas [ snabel-a ] methodmedia.net så skickar jag 
Vackert, vackert! 
Då har JimmyEriksson fixat i ordning en skön film från årets träff, så se till att jobba på i garagen i vinter och boka in sista helgen i Juli 2016 redan nu
Får den ej att funka...
ska funka
Fick det inte att funka i chrome men i den vanliga webläsaren i androiden gick det.
Mycket trevlig film synd bara att du missade min gröna
Nej då det gör inget det fanns mycket annat att filma.
Bra jobbat
Grym film Jimmy!! Tyckte "bara" det såg ut som du hade gopro elle dyl, men faan va bra film du fick till!!
BIG UP!!!
Så jäkla proffsigt!!!
Snyggt! 
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » R.I.P BAD CAMBER – HAIL BOXERVILLE CHILL & GRILL!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.