1

Söker med ljus och lykta efter en bagagelucka med luftintag till min bubbla ifrån 68a.
någon som vet?
Finns i Kungsbacka, söder om Göteborg.
men kan betala frakt och/eller åka dit huven finns!

/ / A.Granath

2

En bagagelucka med luftintag . . . ???

Dessa är enligt uppgift VÄLDIGT ovanliga . . . fanns nog bara på bilar som såldes i mycket torra klimat!  ICQ/ad

Motorluckor (inte huvar . . . ) med luftintag är oxå ovanliga, fanns bara på cabbar, och därmed dyra som . . . guld, kanske??

" . . . if I told you all that went down
        it would burn off both of your ears . . . "

3

Jag har både fronthuv och motorlucka med luftintag finns utanför Linköping.
Avhämtning gäller !

4

Junte skrev:

Dessa är enligt uppgift VÄLDIGT ovanliga . . . fanns nog bara på bilar som såldes i mycket torra klimat!  ICQ/ad

Motorluckor (inte huvar . . . ) med luftintag är oxå ovanliga, fanns bara på cabbar, och därmed dyra som . . . guld, kanske??

jaså? jag har både luftintag på huv och motorlucka : P
haha, ja ovanliga är de verkligen ICQ/ad

/ / A.Granath

5

Junte skrev:

Så ovanliga är de väl ändå inte dessa bagagehuvar ??!!  De satt väl på alla bubblor 68-70 (Samt även 1302. Men 1302-huven passar ju inte på en 68-70).
Alla 70-tals motorluckor hade ju också luftintag som standard.

VW 1200 -60
VW 1300 -66

6

Någon behöver läsa på lite tror jag.  Default/lol

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

7

Satt å sökte runt lite. Kolla denna tråd. Lite äldre men prova!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=32002

Tomato Potato
Dyslexiker..

8 Senaste redigerad av Junte (2015-08-18 19:21:25)

Läsa på o läsa på . . . kanske räcker det om jag tänker till lite??

ALLA 1302/1303 har ju dessutom gälar på motorluckan, inte bara cabbarna . . .  ICQ/ad

" . . . if I told you all that went down
        it would burn off both of your ears . . . "