1

Jag kom på att denna annonsen  borde ligga under denna rubriken istället så jag  flyttar in  här,,,,

Finns det någon på forumet som har  en  karosssnurra som man  kan  få  hyra??
Han som  hjälper mig  med kaross modifieringarna vill ha det för att gå visare- men det känns onödigt att  köpa en ny på verktygsboden  lr liknande som sen bara  blir ståendes....
Alt köper vi  gärna en beggad- men den bör gärna klara  uppåt 1.000 kg

2

Var bor du?

Baken sitter där bak ända tills man tar av sig för då kommer den fram ;-)
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.

3

Låna en tippgirl?
Var bor du?
Jag bor i Södertäljetrakten.

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

4

Bor i Stockholm, Han som hjälper mig med karossjobben  bor i Norrköping( jobben görs där) Vi är inte lata så vi kan nämta/lämna vart som helst  i hela detta rike.

5

Tack för erbjudandet  Mogge!!
Dock  är det som Du säger "inte samma sak"
Min kompis som hjälper mig med karossjobbet är  en av landets duktigaste plåtknycklare och han skulle bara bli sur om jag  kom med något som han inte sagt  specifikt att han  vill ha.
Nä det  är en snurra vi behöver  då vi ska bygga något som utmärker sig  lite extra jämfört med  det mesta andra  i landet
mv h  R

6

63 Highlight skrev:

Tack för erbjudandet  Mogge!!
Dock  är det som Du säger "inte samma sak"
Min kompis som hjälper mig med karossjobbet är  en av landets duktigaste plåtknycklare och han skulle bara bli sur om jag  kom med något som han inte sagt  specifikt att han  vill ha.
Nä det  är en snurra vi behöver  då vi ska bygga något som utmärker sig  lite extra jämfört med  det mesta andra  i landet
mv h  R

Låter som heavy :-)

"ljushuvud"

7

Jag har däremot en ingående komponent i en snurra du kan få låna, ett motorstöd till en Scana V8, då räcker det nog med en gigg som är fäst i ena änden bara...........

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

8

Ha ha h a!!
Underbart!
Man borde kunna starta hela bilen hängandes i den.
OM...Vi inte hittar  det  vi  söker kan jag ha det  i åminnelse- men  han har sagt att det är exakt det  han vill ha, Då skaffar jag det.
Finns en  liten i Örebro på blocket- men  den  är för klen.
Vill inte reta upp mina kamrater. Tonen emellan oss är rå men bestämd

Någon annan ??