Hej
På tisdag är det träff för entusiastbilar ute på spikens fiskeläger på Kållandsö. jag tycker det kunde vara schysst om vi kanske kunde försöka samla lite folkisar, är det några här omkring som skulle kunna tänka sig att ta en tur på tisdag?
Absolut!
Vilken tid snackar vi om?
Vi kan väl träffas vid typ läckögrillen vid nån ännu obestämd tid? 
Kul!
Står inte vilken tid det börjar vad jag kunde se i tidningen..
Men vi kanske kan samlas vid Läckögrillen strax före fem för avfärd klockan fem?
Någon med mer info får givetvis rätta till tiderna..!
Har nog tyvärr inte möjlighet att hänga på, måste ner till Göteborg under em. Och hinner nog tyvärr inte hem 
Oval-55 (släktbilen)
Splittbuss -64 dubbeldörr 11w
BMW 320D Touring M-Sport XDrive -21
Jo kl. 18. ska det nog till att starta
http://www.triumphtr.com/spiken_2011.pdf(jag ser t.o.m. någon folkis på bilden, jag känner mig dock tveksam om bilden är tagen ute på spiken)
Då borde väl ca. 17.15 räcka gott, eller vad tror ni?
Det blir ju lysande!
Ska besa en av bilarna på dagen, går det vägen så blir det båda ut!
Detta kanske vore en trevlig semestertur.
Detta kanske vore en trevlig semestertur.
Tycker jag, vi har säkert saker vi kan språka om, om inte annat är åldern gemensam vilket kan föra med sig också folkaminnen från "förr". Å precis som derfla skrev tidigare så ses vi vi vid Läckögrillen kvart över fem tiden.
Låter bra för mig... Hmm... vilken bil skall man ta? "lyxproblem" 
Det låter ju trevligt med en liten utflykt!
Kommer inte
Har åkt på feber och en jätte förkylning.
Hur ser det ut nästa tisdag??
Kan avrapportera att det blev 5 ekipage, alla bubblor, vilka samlades vid Läckögrillen innan avfarten till Spiken. Väl där stötte vi på 3-4 bubblor till varav en riktigt fin 50:a. För min egen del var det bra att jag fick ta ut bubblan lite. Jag inser att jag måste göra en service på den då den inte går helt 100.
Ja det var trevligt med en tur, fick ju ut båda bilarna!

Fyra av de fem åken!
Gusten först sen kommer Nizekustoms soltakare framför mina två..
Vi drog ganska fort hem dock, käka en burgare, gick ett varv å sen stack vi.. kul med utflykt men jag blir mätt ganska fort på blanka jänkare 
Vägen dit var roligast, ända till en sandbil körde ut framför mig= 2mil sandbläster! Helt gratis! 
hänger gärna på om det blir fler turer i sommar!
Oval-55 (släktbilen)
Splittbuss -64 dubbeldörr 11w
BMW 320D Touring M-Sport XDrive -21
Ja det var trevligt med en tur, fick ju ut båda bilarna!
Fyra av de fem åken!
Gusten först sen kommer Nizekustoms soltakare framför mina två..Vi drog ganska fort hem dock, käka en burgare, gick ett varv å sen stack vi.. kul med utflykt men jag blir mätt ganska fort på blanka jänkare
Vägen dit var roligast, ända till en sandbil körde ut framför mig= 2mil sandbläster! Helt gratis!
Ja den där grusbilen var verkligen ute på fel dag... Köra gruslass utan att täcka släpet på en dag då vägarna är fulla med blänkande veteranbilar är inte så "bra".