1

Blev lite förundrad när jag häromdagen besökte bilprovningen för att få ett svar angående original spårvidd
på en vw typ 1 68-71 .  Fem stycken! anställda såg först helt ställda ut men när jag beskrev att jag breddat
skärmarna på dotterns bubbla gick det tydligen upp ett ljus för dom Aha! den spårvidden.  Dock fick jag inget
svar på min fråga utan``lugnades``med och jag citerar:``Det bryr vi oss inte om så länge det är snyggt gjort``??
Detta litar jag dock inte ett #%&!! på  utan frågar er som är kunniga och rör er i detta forum vad måtten på
nämnda modell är och om det stämmer att man kan öka spårvidden 1.5 cm per sida som jag vill minnas att jag
lärt mig någon gång.  Tacksam för svar.

2

Jag har minskat 87mm och det komenterar dom ej och det ska dom nog inte göra häller det är vid en flygande som det kan bli problem om dom vill sätta dit en och inte hittar något annat Default/hmm

På min andra bil kommer jag öka spårvidden 200mm och det kommer dom nog knorra om trots skärmbräddare men inte 15mm jag har nog mer nu, iof sticker dom ej utanför ICQ/ae

1310mm Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

3

Ser att du skriver 1310 är detta både fram och bak?

4 Senaste redigerad av Johan W (2015-08-12 21:54:15)

Nä bak är det tydligen 1350mm på 68-71 Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage