Läckert Tobias! Missade din fina montering då jag var mitt i examensstress. Blir lite stolt när mina saker hittar in i så fina bilar. Jag har byggt om och använt så många olika lösningar nu att jag tycker det är kul att se andras lösningar. Du har inte en blaupunkt installerad i ghian? Jag skulle gärna ta på mig att bygga en special USB-laddare/ aux in till askkoppen vid tillfälle i så fall.
Jag har nu komponenter för att bygga ihop dessa laddare igen. Jag hade från början tänkt bygga in dem i ett litet anpassat plast-case, men de jag beställde passade inte (åkte i skräplådan). Jag skulle kunna skicka med samma plastbox jag bygger mina DIN-AUX adaptrar av om någon vill ha att montera i. Jag funderade på att göra det själv, då man lättare kan göra en skruvanslutning för panelmontage eller få en platt yta att fästa med tex dubbelhäftande tejp. Att borra och fila upp för USB-porten är dock alldeles för tidsödande för mina enkla verktyg för att det skulle gå att sälja dem färdiga så och ta ett vettigt pris. Jag är dock alltid road av kul lösningar, så vill någon ha något special tar jag ytterst lite betalt för nerlagd tid
..det är ju en hobby, och någon gång behöver man ju själv hjälp (karma och så). Ffa skulle jag tycka det var kul att göra någon inbyggd laddstation/ aux-in som passar en askkopp.