Tjena !
Ska nu sälja min 412a kombi på grund av bubbla renovering nu i vinter.
Det är alltså då en 412 Variant LE från 1973.
jag är 4de ägaren på den. Jag har köpekvittot när den köpte ny 1973, stå bla att Dragkrok monterades + samt radio från den typ 3 variant som köparen (då) hade och monterades in.
ägare nr 2 , Ägarens nr 1 son tog över bilen och brukades relativt flitigt till ca 1995 innan den ställdes av. innan avställning gjordes en Renovering av bilen, som var säkert jättebra då men man ska nog inte ställa en nyrenoverad bil på jordstampat golv i en lada och sedan med sanning inte kolla till bilen på 20år så hade inte han sett så förvånad ut när han skulle sälja till ägare nr 3 (2015)
.
Jag köpte delar av ägaren nr 3 och fick bilen på köpet , men jag har inte plockat något på den.
trevlig gul färg med svart inredning som har överdrag , klarat sig skapligt men finns något märke.
Den är Rostig !! , skärmar fram och bak , innerskärmar. har inte kollat under så mycket men kan tänka mig den är dålig där med.
Ena Leden på bakaxeln har rostat av samt fjädern. Men jag skickar med en bättre (HEL) samt fjäder från en skrotad 73a kombi. Skickar även med bättre baksskärmar.
bilen rullar trögt nu pga bakaxeln. Vid av hämtning behövs släp med winsch !
bilen finns 4 mil norr om Värnamo.
OBS Säljer inga delar från den utan hela bilen.
NO Export.
Priset är 2000kr prutat och klart !
OBS Bubblan i bakgrunden EJ TILL SALU !.
bilder ; 

är dom bilder jag har nu bara.
vid intresse , skicka på pm ska jag försöka svara så fort jag kan annars ett mess till noll sju tre 555 sju fem fem fem
hejs !