http://www.blocket.se/skaraborg/Westfal … 4.htm?aw=1
Det var nog det snabbaste jag sålt nån gång på blocket 15 min typ 
1 2015-08-06 17:43:47 Senaste redigerad av trekronor (2015-08-06 18:10:42)
Hur mycket begärde du?
3 2015-08-06 19:19:43 Senaste redigerad av kee (2015-08-06 19:20:33)
Ja det är ju lite intressant att veta priset. Allas vår käre 25hp hade ju ett liknande (men äldre?) tält till salu förut och det sög jag ett tag på, inte för att det var dyrt, utan för om jag hade någon god anledning att "förstöra" det genom mitt användande och att jag redan hade ett eftermarknadstält som funkar.
Der där ser nästan ut att vara åttiotal. Kan det vara så?
25hp, har du ditt tält kvar? Ska jag fundera lite till? 
3000kr och fick 3000kr. Skrev upp tre till som står på kö om köpare inte dyker upp som dom säger
Å ändå hade du mage å stå i mitt garage i natt å plocka på dig delar utan att ens nämna att du skulle sälja tält!!!!
Att du inte skäms
ja ja ja blir väll fyra på listan då......
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Å ändå hade du mage å stå i mitt garage i natt å plocka på dig delar utan att ens nämna att du skulle sälja tält!!!!
Att du inte skämsja ja ja blir väll fyra på listan då......
Efter att ha rädda din semester genom att skicka en påse med vw grejer så skämdes jag inte nämnvärt över att sno två masonitbitar av dig inatt Edström.
Jag är dock väldigt imponerad över va fint ditt hus blir, Bra jobbat min son 
Edström skrev:Å ändå hade du mage å stå i mitt garage i natt å plocka på dig delar utan att ens nämna att du skulle sälja tält!!!!
Att du inte skämsja ja ja blir väll fyra på listan då......
Efter att ha rädda din semester genom att skicka en påse med vw grejer så skämdes jag inte nämnvärt över att sno två masonitbitar av dig inatt Edström.
Jag är dock väldigt imponerad över va fint ditt hus blir, Bra jobbat min son
Och givetvis är du fyra på Westfaliatältet 
Nä Kee, det sålde jag till Sotarn från Ljungby.