1

Då man blivit ägare till en earlybay så skulle det behövas lite delar så jag undrar om någon skulle vilja vara med att dela på frakten.

2 Senaste redigerad av pompejus (2015-08-04 07:02:05)

Och var bor du..? ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

3

Söder om Kristianstad.

4

Det var ju en bit..blir nog svårt såvida du inte reser uppåt Linköping då och då.. Default/hmm Jag själv har inget sådant jobb..ser du någon lösning? ICQ/ab

late,
in love,
and a little drunk..

5

Jag bor i Skåne... har lite att shoppa, men är AH någon bra lösning? För 7 år sen var han den enda leverantören, dock var plåten ett skämt. Då gick det fint...men hur är han nu?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

6

Vet faktiskt inte, har inte shoppat på några år då projektet innan detta varit färdigt några år. Jag är i första hand ute efter ett grillgaller till earlybay och det är inte så lätt att hitta. Några andra förslag om nån vet tas tacksamt emot.

7

BBT har grillgaller..Jag beställer BBT-grejor från Folkabiten i Motala.. ICQ/ab

late,
in love,
and a little drunk..

8

Då får jag kolla på det. Tack för tipset

9 Senaste redigerad av lasslo (2015-08-05 18:14:50)

Classic vw tar oxå hem grejor från BBT.
Jag mailade med BBT och fick artikelnummer på delen jag sökte, ringde Mauri, och nån vecka senare hade jag det i brevlådan ICQ/ab

Behöver du bussplåt i övrigt så hade jag beställt från autocraft istället, deras grejor är riktigt fina. Det säljer classic vw oxå, till bra pris.
Jag väntar en leverans autocraft plåt från classicvw i morgon eller fredag ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

10

Kan bara hålla med Lasse ? Jag har tagit plåt direkt från autocraft, men det är i princip samma pris hos up north, och enklare att beställa. Autocraft är vad jag sett hittills väldigt fin plåt

Baken sitter där bak ända tills man tar av sig för då kommer den fram ;-)
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.